Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)
Re: 1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)
a la fuitvliegje , als die eitjes heeft geled ga je dat snel zien aan witte poedervlekjes verspreden over de bladeren ziet een btje uit als meeldauw , begint onderaan gr
Tegen wie heb je het nou..lol
Varenrouwmug komen uit je grond en fruit vliegjes uit bedorven fruit.
Dit is varenrouwmug
En niet echt scherp gekregen toen ik er last van had,de larven.
Die zittenin je bovenste grond laag aan je jonge wortels te kabbelen.
Zie je geen witte larven moet het een fruit vliegje zijn.
wat tegen heb jij het nou ? douchebag ! tegn die gast die zijn verslag hier neergezet heeft , en trouwens die zitten niet alleen boven die werken zich naar beneden maarjahh en fruitvliegen zitten jahh ook niet tussen de cannabis planten LOL leer eerst lezn
en als we nu eens van het ergste geval uit gaan... als ik last heb van die plaag... en ik doe er niks aan.. haal ik dan het einde van me kweekje wel..(nog ongveer 5 weekjes) en wat voor invloed heeft het op me buds..??
@jamal maak je niet druk wou je alleen maar advies geven over wat voor een soort ongedierte het kon zijn , jou planten zijn al te ver zodat het geen verschil meer maakt
gr batssman
hoi,jamal;als het de varenrouwmug is dat je last van hebt en ze zijn er in kleine hoeveelheid gewoon wa vliegenstrips ophangen,als ze in grote aantallen der zijn zit je wel met een probleem! goed kijken welke beestjes het zijn!
grts witn
nee meneer pretentie , ma wel een beetje respect voor alle mede leden , met u achterlijke amerikaanse woordjes zoals "douchebag" enz , worden ni geapprecieerd
Comment