Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

ff een foto update.. heb de planten ff uit hun hok gehaald om ze toch nog ff goed te bekijken op larven of andere gekke shit..

maar ben gelukkig helemaal niks geks tegen gekomen.. dus volges mij gaat alles goed..

de eerste 2 foto's zijn van een white widow.. zag weer iets.. d8 vraag et hier ff.. is dit een MAN?

1 van de grote planten die achteraan staat.. ben de naam ff kwijt...
    de zijtakken van deze plant gingen alle kanten op dus heb er een stuk klittenband om heen gedaan zodat alle topjes na boven zijn gericht..
    Attached Files

Comment

Foto 1 en 2 is duidelijk een vrouw.

die klitteband heb je wel heel strak erom. denk aan schimmelvorming en je blad kan zo ook bijna niet geventileerd worden en vangt wel heel weinig licht. Ik zou het niet doen.

Grtz

Comment

ok thnx monty.. zal het er wat losser om gaan doen... maar zonder dat klittenband vallen de zijtakjes tot tot grond.. zo slap zijn de takjes..

maar zal je raad opvolgen ;D

Comment

wahahahah achterlijk? , the only retard i can see right here is you , wannabee wizzard of oss , en respect heb ik niet voor mensen die mij dom aanmaken

Comment

Batssman, 'Wizard of Oz' is niet met 2xss maar met 1xZ geschreven en dus is het ook 'WiZard' met enkele 'z'. Het is nota bene 'wannabe', een 'wannaBEE' moet iets zijn met vleugeltjes. En in het engels MOET 'ik' ALTIJD met een hoofdletter geschreven worden, dus wordt dat 'I' en niet een 'i'. Kwestie van GEEN puntjes op de i te zetten deze keer... Trouwens: voor een komma komt GEEN spatie (ook begin je nooit een zin met een komma, zelfs niet als er een vraagteken voor staat) en op het einde van een zin komt altijd een punt, ook in het Nederlands. Je schrijft 1 zin en ik kan een volle alinea met fouten vinden, misschien ben ik wel de 'Wizzard of oss' of misschien louter een 'Wannabee'?

Dank voor begrip en laten we het hier bij houden,

Greetzzz

Jona

Comment

,, paar dagen geleden had ik dus een vliegje gezien.. we zijn nu wat dagen verder en na dagelijks controleren heb ik niks meer zien vliegen.. dus het ging waarschijnlijk om een "eendagsvlieg"..

thnx voor de (goeiuh) bijdrage....

grtz

Comment

UPDATE.... BLOEIDAG 42

temp max 26
                min 18
                lv max 50
                min 30
                voeding HESI
                bloeistimulator: bloombastic atami

hier weer een foto update van me schatjes...
                alles verloopt prima.. de toppen zien er al mooi uit..
                nog een paar weekjes en ze zijn klaar denk ik..

mja ik denk dat ik met een probleem zit... ik ben kleurenblind.. dus ik zal straks beetje problemen krijgen met het kijken of ze oogstklaar zijn... (tussen bruin - groen zie ik weinig verschil... dus hoop dat jullie mij een beetje kunnen adviseren over de oogstdag en wanneer ik moet stoppen met voeding etc..

hier de foto's
                k heb de foto;s genomen voor ik ze water zou geven dus bij de trainwreck en lemon skunk hange de bladeren wat... mja de oorzaak is dus al bekend..

k heb volges mij de foto's een titel gegeven..

grtz
                Attached Files

Comment

nog een paar....
                  Attached Files

Comment

nja blijkbaar is het naam geven aan de foto's mislukt....

de eerste 10 fotos denk ik,. zijn van de white widow...
                    en de rest van de rest,,,

Comment

gebruik de edit functie als je wat vergeten bent in je post, svp niet dubbelpotsen of tripple posten

Comment

k wist dat je dit zou zegge... mja bij de eerste post.. konden er geen fotos meer bij..

mja zal et niet meer doen... of is dit nu weer een dubbel post... :O

sorry in iedergeval monty

Comment

ghehe ne dis geen dubbele post maar een antwoord op mijn reactie, je snapt me wel dude. maak er ook geen probleem van maar lees me suf zo.

Grtz

Comment

UPDATE..

BLOEIDAG 48 (12/12) dag 40 vanaf eerste bloei verschijnselen.

heb niet zo veel te melden.. k vind de toppen niet zo groot.

ze krijgen nog steeds HESI mee en ATAMI bloombastic.

de trainwrech heeft beetje last van teveel voeding denk ik. de bladeren worden geel.

mja hier een aantal foto's.. zegt natuurlijk veel meer
                            Attached Files

Comment

So dat ziet er goed uit zie mooi groen wordt een mooie oogst

Comment

Eyyy mate,

Voor dat 48 van de bloei zijn het aardige kniesters!! Kijk maar eens naar de mijne in dezelfde week, nu gaan ze pas echt groeien!!
                                Wat de train whreck betreft geen zorgen over maken, had hetzelfde probleem, nou ja probleem kan ik het niet noemen. Ondanks de wat vergeelde bladeren maakte ze ontzettend mooie toppen aan! Zal best wel eens homogeen aan de soort kunnen zijn. Mocht je willen bijvoeden, doe dit dan in kleine hoeveelheden. Mocht je het zo houden zul je mooie toppen krijgen

Greetz mate

Comment

Bezig...
                                X