Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

hey sir.. jah klopt die foto waar jij op doelde zit er nog niet tussen. dat is de trainwreck van greenhouse.. ik denk zelf dat het door teveel voeding komt want de kromme vingers en gele randjes is er pas een week of 2..
    lamp uit is het ongveer 18 graden dus zal ff bijverwarmen nog tot 21.. (lamp aan 24 graden)
    ik geef ze deze week zoiezo nog voeding mee en dan vanaf zaterdag 10 dagen op water en dan nog 4 dagen zonder licht en water...
    maar zal voor die tijd nog wel wat fot's plaatsen zodat jullie mij de goedkeuring geven dat ze om mogen.. ik zie geen verscghil namelijk

grtz

Comment

Eyyy mate,

Looks cracki'n mate! Op basis van de haren en het opgezwollen beeld zou ik zeggen op water zetten, volgens mij is zeker 80% bruin van de meeste ww-dames dan. Ze zijn ook al mooi opgezwollen en zullen vast en zeker ook al fantastich geuren. Echt zeker kan ik niet zijn, dan moeten we toch echt de tricho's zien zoals Sir al zegt. Mocht je geen middelen hebben om de tricho's te bekijken/laten bekijken zou ik ze nog een dag of 10 op water zetten, dan geen water meer geven en in donker zetten voor 2 dagen. Als je in de ochtend oogst is het thc gehalte het hoogst. Ik ben benieuwd naar de andere dames

Greetz

Comment

ok de ww gaan vanaf vandaag 10 dagen op water en daarna 2 dagen in het donker.....

hier de andere 4 greenhouse dames..

de trainwreck breek bijna door midden zo zwaar is de hoofdtop... mja denk wel dat ik een ziekte heb in de trainwreck de bladeren zien er nie uit...

kunnen de greenhouse ook al op water? ? ?

grtz
        Attached Files
        Last edited by jamal112; 15 March 2010, 11:16.

Comment

ik vind dat ze er netjes uitzien , dikke toppen ^^

Comment

Hoy Jamal,

De foto's 3 en 4 zijn volgens mij 'the claw'. De punt van de vinger krult op naar onder. Dit wordt veroorzaakt door pH problemen als ik me niet vergis.
            Bij tmv echter krult de top van de vinger zijwaarts en meestal ziet de ene helft van de vinger er niet uit. De vingers krijgen als het ware de vorm van een zijs.
            Naar mijn mening is dit het schoolvoorbeeld van een besmetting met virus:

(klikken voor vergroting)

Grtz $iR
            Last edited by SirSmokeAllot; 10 March 2010, 22:37.
            sigpic

Comment

wat kan ik in de toekomst doen.. om dit te voorkomen..?

en komt dit nou door tmv.. of door een ph probleem..

omdat je zegt dit is een schoolvoorbeeld van een virus.. ph probleem is geen virus toch??

grtz

Comment

Hoy Jamal,

Er was blijkbaar een foutje opgetreden in het uploaden van een foto in vorige post. Als je kijkt zie je daar een foto van volgens mij het schoolvoorbeeld van TMV. Of de bruine vlekjes ook door de ziekte veroorzaakt worden ben ik niet zeker, maar je ziet duidelijke de zijsvormige vingers met de halve vinger met chlorose.

(klikken voor vergroting)
                De bladeren onder de top die met de vingers terugkrullen en naar beneden wijzen zijn volgens mij veroorzaakt door pH problemen.

Grtz $iR
                sigpic

Comment

hey sir.. wat je zegt over deze plant kan wel kloppen.. deze moest ook het meeste water etc..

maar bij mijn trainwreck heb ik wel een soort blad dat een beetje op dat wat jij een schoolvoorbeeld noemt...
                  gelukkig is dit pas aan het einde van de rit gebeurd,,,

grtz
                  Last edited by jamal112; 11 March 2010, 13:58.

Comment

hey,

dit is de 2e dag op alleen water.. dus nog 8 dagen maar wanneer kan ik er een stokje door de stam steken... (ben ff de juiste benaming kwijt)??

Comment

klieven 2 wekn voordat je ze omhaalt
                      gr batssman

Comment

De bewerking die je vermeld heet idd klieven
                        Last edited by SirSmokeAllot; 11 March 2010, 16:56.
                        sigpic

Comment

heey...

k heb de planten gister geknipt.. dus ze hangen nu te drogen in het hok...

ik heb zelf geen weegschaal dus zal ff rond gaan vragen of ik er 1 kan lenen.. want ben zelf ook reuze benieuwd na het eindgewicht.. zo op het oog inschatten lukt me niet..

hier wat foto's..

zal nog een reply plaatsen als ze droog zijn en het gewicht bekent is,,, en natuurlijk hoe ze smaken!!..

thnx voor jullie hulp en wijze raad!!
                          Attached Files

Comment

Nice job jamal,
                            Laat me eens iets weten hoe de indica mix van greenhouse je bevallen is!!! Ziet er lekkrrr uit alleszinds
                            Met een keukenweegschaal kun je ook al een idee krijgen he J. Tzal niet zo nauwkeurig zijn maar als je alles in 1 keer weegt dan zal dat er wel niet zo ver naast zitten.
                            Smoke ze!

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

hey kan et zijn dat ik niet lang genoeg heb nagespoeld... dus dat er nog een resten van mijn voeding in de planten zat. ik vind mijn wiet maar erg vies ruiken beetje chemisch......
                              maar als ik dus te lang door ben gegaan met voeding geven.. trekt dit uiteindelijk er nog uit??

of trekt de geur nog weg... en komt de lekkere vertrouwde wiet geur nog terug,,, ?

ik las iets over watercuren.. mja om al mijn wiet nou in het water te gooien ben k niet zo'n voorstandervan...
                              Last edited by jamal112; 26 March 2010, 01:00.

Comment

is het niet, hoe langer je het laat liggen hoe beter het eigelijk word? (rijpen?)
                                en smoke allot, kan het geen roest zijn? zie je ook bij rozen namelijk.
                                Last edited by krull; 26 March 2010, 10:15.

Comment

Bezig...
                                X