Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

Eyyy mate,

Zooo das snel gegaan, ze zien er zalig uit die droogende topjes, zal toch echt wel een paar honderd vanaf komen als ik het zo zie!
    Wat de geur betreft: de geur die de dames nu afgeven komt vaak al dichtbij de geur welke ze droog zullen afgeven, de geur die ze nat afgeven is vaak de geur van chlorofiel (bladgroen), deze geur zal verdwijnen. Of de chemische geur te wijten is aan te lang doorvoeden kan je zelf nagaan, 10-14 dagen spoelen met water en 2 dagen donker zoals je eerder aangaf is ruim voldoende. Overigens de geur wil niet altijd zeggen dat de smaak niet deugd, heb ik me ook in vergist met me train whreck welke nu droog echt een toppertje is.

No Worries Mate

Comment

yoo,,

ik heb de planten 10 dagen op water gezet... mja na ongveeer 7 dagen heb ik 6 van de 9 planten nog een beetje voeding gegeven.. omdat ik dacht dat ze nog ff moesten.. maare toen hoorde ik van iemand dat ik ze al kon oogsten.. en heb ze dus geoogst..

maar zou het kunnen zijn dat ik door die ene maar voeding die smaak zo heb beinvloed?

Comment

Eyyy mate,

Sorry to hear that mate, zelfs 1 keer voeden gedurende de spoelperiode kan je wiet chemisch laten smaken en ruiken. Gelukkig heb je dit niet bij alle dames gedaan. De dames die je bij hebt gevoed, zullen iig niet zo chemisch ruiken als ze nu doen en qua rokertje kan hij nog steeds erg goed zijn. Na 7-14 dagen drogen mag hij de potten in (stammetje moet breken bij buigen en niet omvouwen) Nu kan je alleen nog afwachten vriend

Greetz

Comment

sigpic

Comment

UPDATE.....

het eindgewicht is bekend..

bij de blokker was een weegschaal in de aanbieding dus heb er maar ff een aangeschaft aangezien ik zelf heel erg benieuwd was na het eindgewicht....
            drooggewicht:

Trainwreck : 39 gr
            white rhino : 25 gr
            cheese : 43 gr
            lemon skunk 29 gr
            5 x white whidow: 136

totaal : 272 gr (0.68 gram per watt)

k ben dik tevreden.. thnx voor de hulp!!

Comment

Daar kan je wel even lekker van roken! Laat het smaken,
              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Nice Jamal!!! en zeker voor een eerste. Het talent is aanwezig Op naar de volgende?
                Grtz $iR
                sigpic

Comment

Bezig...
                X