Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e Kweek met 4 verschillende zaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e Kweek met 4 verschillende zaadjes

Bloeiweek 9 alweer...

Buiten dat we ze iedere dag water geven hoeven niks te doen in de ruimte.
    Hier en daar een afgevallen blad oprapen maar dat was het dan ook.
    Planten zijn gezond en vooral de BigBang bloeit overweldigend
    De Lemon Skunk is flink bezig met haar toppen en zij is de enige nog die volop voeding krijgt.
    De rest staat op water.

The Church gaat om vanavond en zoals beloofd maak ik foto's als ze uit het hok is.

Temp lamp aan : 26-27 graden
    Lamp uit : 20-21 graden
    LV : 40-45 %
    EC/PH waarde : geen idee hahaha komt later wel
    Voeding : Plagron,het Terra concept.

De 2e Lowryder #2 is klein deze keer,komt nog geen 10 gram vanaf.
    Die andere heeft een lichtcyclus gehad van 18 uur en deze 'slechts' 12 uur.
    Maar deze gaan we niet meer nemen,viel een beetje tegen.
    Van de Alien de Strawberry en de Caramel proberen de volgende keer.
    En nog wel meer ook hahahaha

Grtz,Cootje
    Attached Files

Comment

Wil de foto's wel zien Nice kweek, en 45 gram voor LR is toch brutaal veel? =|
      Acid, the drug that changed our world.

Comment

Eyyyyyyy mate!!!

Goed dat je weer wat van je laat horen En hoe!!!

Dikke dikke shizzle daar man!! Ook al aan het oogsten geslagen zo te zien! Een tip: oogst in de ochtend dan is de thc gehalte het hoogst! Hoe zien de tricho's eruit van the church? Als je vooral een sederend effect wil ivm pijnklachten zou ik ze lang laten staan (minimaal 50% milky en 50% amber)
        Dan weet je iig zeker dat het een goede pijnstiller wordt
        Wat de lowriders betreft mag je tevreden zijn mate, ik haalde ook rond de 10 gram van de mijne af op een 12 uur lichtcyclus.

Greetz mate

Comment

Heyyyy Psycho,

We hebben The Church gistermiddag
          Ze stond al 5 dagen op alleen water omdat we de tricho's scherp in de gaten hielden.
          De 'grote' toppen waren afgelopen zaterdag 50/50 en ze heeft de avond erop geen water gekregen.
          De onderliggende topjes (diefjes) zijn wat minder van kwaliteit maar dat komt hoofdzakelijk van het ruimtegebrek...

En weer vergeten om handschoenen aan te trekken...
          Wat een plakkracht hahahaha
          We denken dat het bijmekaar zo'n 70-80 gram 'droog' zal zijn.

Nu The Church eruit is hebben we de BigBang verplaatst naar de andere kant.
          Daar zijn we flink lang mee bezig geweest.
          De Lemon Skunk is verdrongen door de BigBang,hopelijk trekt ze nog bij nu ze goed licht krijgt.

Vanvond zal ik foto's schieten van de Lemon en de BigBang,beiden hebben nu ruimte genoeg.
          De volgende kweek worden weer 2 dames,3 is teveel.

De hoofdtop van de BigBang is bizar groot en dik,alleen die al is 40 cm lang.
          Ruikt en plakt goed,misschien dat ze het eind van de week oogstrijp is.
          De Lemon is nog niet zover maar ze is wel het hoogst van allemaal met haar 2,20 mtr lengte

Hier nog wat pic's van The Curch

Grtz,Cootje
          Attached Files

Comment

Bloeiweek 10.

The Church is droog en het gewicht is 85 gram
            De smaak is goed en als we ze roken krijgen we ontzettend veel slaap en het geeft een relaxed gevoel wat weer gunstig is voor pijnklachten.

De Big Bang gaat vanmiddag om,we hebben de trichmes goed in de gaten gehouden met een microscoop.
            Ze heeft 2 dagen geen water gehad maar omdat de Lemon nog niet klaar is heeft ze niet in het donker gestaan.
            Maar ze is wel goed gespoeld enzo

Heb ook nog een plaatje van de wortels van de Lowryder #2 (RIP) (waar 45 gr. droog vanaf kwam)

Hier alvast wat pic's en de pic's van de Big Bang oogst zal ik morgen plaatsen

Grtz,een tevreden Cootje
            Attached Files

Comment

Holy....
              Die is mooi zeg!

Goed gedaan^^
              Acid, the drug that changed our world.

Comment

Comment

Euhm...de volgende ronde is reeds bezig.
                  Jammer genoeg kwamen er weinig reactie's van deze 2e kweek.
                  Een volgend verslag komt er niet van ons... zo is het niet leuk meer.

Spijtig voor de vaste 'maatjes' hier maar ik blijf hier ronddwalen hoor.

Ill be back

Cootje

Comment

Eyyyy Mate!!!

You basterd!! Gewoon meer grammen eraf halen als je leermeester Hoe durf je Moest wel ff slikken moet ik eerlijk zeggen Ik met me 366 gram met wat snoepen en jij de 388 gram behaald CRAZY Ook nog eens heel wat minder stroom verbruikt als ik zo naar de bedragen kijk, lkkr man! Ik ben serieus trots op je! Dat je het maar weet
                    Die 145 grammer bigbang is echt een dikke bang ja shit, echt een gruwelijke dame daar op die pic
                    Echt veel overigens, ik krijg mijn stash nooit op al zou het niet met de hulp van me vrienden zijn, jij hebt nu ook een aardige hoeveelheid medicatie zo Lkkr genieten man, in mate uiteraard Heb je eigenlijk een vaporizer? Wel zo prettig voor de longetjes.
                    Jammer genoeg heb ik de laatste tijd niet meer zo veel tijd om op JD te komen ivm me studie
                    Ik hoop dat de derde er ook op komt Zal door veel mensen zeker op prijs worden gesteld (onder wie ik er een ben), alleen omdat er niet altijd reacties worden gepost wil nog niet zeggen dat mensen er geen inspiratie uit opdoen Je bent gewoon ontzettend goed bezig en hebt de kneepjes van het kweken goed in de vingers, valt weinig op aan te merken zeg maar Ook ter ondersteuning van de medicinal growers uiteraard

TLC mate, hope to hear from you soon

Comment

Comment

De opbrengst incl.(ruw) knipafval is totaal 413 gram
                        En dat voor de 2e keer...maar heb heel veel kweekervaring van groente's en fruit gewassen.

De rest is allemaal zelfbouw en heb ook echt iets gedaan met het commentaar enzo.
                        Nogmaals bedankt voor jouw positieve input

Zoals je weet ga ik over op biologisch kweken.
                        Best benieuwd hoor.
                        Heb 1X Lowryder #2, 1X Lemon Skunk en 1 White Widow staan.
                        Propagator zelf gebouwd.
                        Eergisteren begonnen,nu staan ze al onder de tl in de stekgrond want ze waren al een cm of 3 hoog

Grtz,Cootje

Comment

GROENE GROETEN

Comment

Hey Register,prima keuze die Lemon hoor.
                            Ze smaakt heerlijk in een joint maar ook met de waterpijp smaakt ze fijn.
                            We hebben geleerd van de 1ste Lemon dat je haar niet te lang voor laat groeien,hier is ze ruim 2 meter geworden.
                            Het hok stond te vol en ze is in de verdrukking gekomen door de Big Bang.
                            Gaat nu niet gebeuren .

Veel succes,ik zal je zeker gaan volgen met je Lemon
                            Hou 'r goed in de gaten in het begin en geef niet teveel water,ze is best gevoelig.
                            En dan komt het helemaal goed bij je

Grtz,Cootje

Comment

Bezig...
                            X