Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

    Korting op 420shop
    gegroet medegrowers na lang nadenken toch maar een verslagje neerpennen


    Het betreft hier 5x bubblegum en 1 onbekend zaadje.Deze gaan gegroeid worden in een tentje 120x120x200 met een 600W hps en 225cub afzuiging met passieve inlaat.Als grond heb ik de plagron en ik denk batmix of hoe noemt het?Er zit voor 5 weken voeding in.Maar genoeg gebabbeld foto's zeggen meer dan duizend woorden
    de accidentele fim:

    de plantjes rechtsonder staat de john doe hoop dat het een jane is

    de voeding die ik ga gebruiken zijn nog wat overschotten dus hoop dat ik toekom

    en tot slot nog ff het vuurtje dat ik heb om bij te verwarmen tijdens de nacht het ziet er een grote verbruiker uit maar de zolder is netjes geisoleerd dus veel hoeft het niet te branden


    zo dat was het opmerkingen en kritiek graag

    ps:de plantjes staan nu ongeveer 2weken en een half vanuit zaad
    Last edited by furocious; 9 December 2009, 08:47.
    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

    #2
    Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

    Is toch iets niet helemaal goed gegaan met de foto van het vuurtje geloof ik. Ik zie hier tenminste niks.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

      hmm raar ik zie het wel hoor zal es zien of ik er iets aan kan doen
      Last edited by furocious; 9 December 2009, 08:49.
      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

      Comment


        #4
        Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

        Ik zie je vuurtje lijkt veel op mijnn broodbak manchine
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

          zo ff een mini updateje

          alles gaat goed denk ik temperatuur met licht staat op 26.7 graden en met licht uit op 22.2 heb ze net nog ff getopt en binnenkort zet ik ze waarschijnlijk in bloei.Er zit een raar plantje bij die met het stammetje over de grond groeit is net lst maar moet er niks voor doen en er komen gelijk worteltjes uit het steeltje ook boven de grond maar durf er niet te goed aan te komen
          alles tesamen

          het plantje dat over de grond groeit
          Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

          Comment


            #6
            Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

            Ziet er mooi uit is het ook zo dat bubblegum een zoetere soort wiet is? Sorry voor off topic

            Comment


              #7
              Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

              denk van wel heb het toch al verschillende keren gelezen en anders hier

              Originally the Bubblegum was developed by growers in Indiana, USA. From there the genetics moved to New England and eventually Holland. lt took many generations to finally produce this stable Bubblegum, with the characteristic, sweet smell (truly resembling a typical bubble gum taste) and euphoric high; the original trademarks of this famous strain. She grows vigorously and finishes flowering in about 8 weeks. Highly resinous and extra sweet. Certain individuals actually display that distinct pink chewing gum scent and flavor.
              A medium tall, usually not too branchy (sometimes stretchy) plant, producing compact, crystal covered buds
              Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

              Comment


                #8
                Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

                Super lijkt me een lekkere wiet bedankt voor de informatie ik blijf je volgen

                Comment


                  #9
                  Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

                  nog ff een mini update gebeurt niet veel enkel groeien het gaat wel goed denk ik ze staan nu 25 dagen in groei en denk dat ik ze vanavond ga omgooien naar 12/12

                  tips en opmerkingen graag
                  sorry voor de wazige foto :p camera lag in de auto en nuja lens beslaat constant zal later deze week nog eens andere foto's maken
                  Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                  Comment


                    #10
                    Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

                    Ziet er goed uit
                    kga af en toe es komen piepen bij je
                    Tips; misschien zou ik ze een grotere pot geven alvorens ik ze omschakel
                    groetjes
                    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                    smoking marihuana for sure !!!

                    Comment


                      #11
                      Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

                      mja :p staan eigenlijk al in de grootste potten die ik heb maar maatje van me had mss nog grotere staan en anders laat ik het gewoon zo staan al in 12 liter ofzo das het dubbele van men vorige kweek
                      edit:heb problemen met de camera volgende update volgt asap plantjes staan nu 2 dagen in bloei
                      Last edited by furocious; 17 December 2009, 16:07.
                      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                      Comment


                        #12
                        Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

                        Goedemorgen eindelijk kan ik deze avond een vervolg breiden aan men verslag dat eruit lag wegens technische problemen .Heb ondertussen al wat problemen gehad hier en daar maar denk dat alles eindelijk terug onder controle aan het raken is.De dames staan nu ongeveer een twee weken in bloei en ze zijn lekker bossig foto's volgen deze avond als ik met men luie kont naar de winkel geraakt ben achter men bestelde camera
                        Deze morgen toch snel nog foto proberen maken met men oude camera die wonder boven wonder toch een foto kon maken niet de beste maarja en het was dan nog eens donker ook zo een groen ledje zie je niet direct veel mee

                        ps:sorry voor de dubbelpost
                        Last edited by furocious; 23 December 2009, 07:16.
                        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                        Comment


                          #13
                          Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

                          zo de update eindelijk!ben op 1 weken en 2 dagen in bloei atm heb wat ondervoeding problemen gehad denk ik maar alles is mooi aan het blijkleuren terug
                          Nog wat fototjes:





                          moesten eigenlijk 7 foto's zijn maar kreeg ze er niet door en heb niet genoeg tijd nu eigenlijk zal voor een volgende keer zijn
                          Last edited by furocious; 24 December 2009, 06:52.
                          Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                          Comment


                            #14
                            Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

                            Oorspronkelijk geplaatst door furocious View Post
                            zo ff een mini updateje

                            alles gaat goed denk ik temperatuur met licht staat op 26.7 graden en met licht uit op 22.2 heb ze net nog ff getopt en binnenkort zet ik ze waarschijnlijk in bloei.Er zit een raar plantje bij die met het stammetje over de grond groeit is net lst maar moet er niks voor doen en er komen gelijk worteltjes uit het steeltje ook boven de grond maar durf er niet te goed aan te komen
                            alles tesamen

                            het plantje dat over de grond groeit

                            Op welke hoogt hang je je lap om ze nie zo groot te laten worden? mijn plaatst is maar 1.6m en daar hangt mijn filter en lamp nog onder ook.dus mogen niet te groot worden bij mij, ga zo wel 3keer toppen normaal gezien.
                            grtzz

                            Comment


                              #15
                              Re: tweede ronde 5x bubblegum en 1 onbekende

                              mijn lamp hing op 65.3 cm ofzo zal nu wel iets minder zijn al maar meestal zit ik tussen de 60-70 cm en ja na de komma ook heb zo een leuk dingetje liggen daarvoor zonder dat je men een rolmeter o.i.d moet lopen klooien
                              Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                              Comment

                              Bezig...
                              X