gegroet medegrowers na lang nadenken toch maar een verslagje neerpennen
Het betreft hier 5x bubblegum en 1 onbekend zaadje.Deze gaan gegroeid worden in een tentje 120x120x200 met een 600W hps en 225cub afzuiging met passieve inlaat.Als grond heb ik de plagron en ik denk batmix of hoe noemt het?Er zit voor 5 weken voeding in.Maar genoeg gebabbeld foto's zeggen meer dan duizend woorden
de accidentele fim:
de plantjes rechtsonder staat de john doe hoop dat het een jane is
de voeding die ik ga gebruiken zijn nog wat overschotten dus hoop dat ik toekom
en tot slot nog ff het vuurtje dat ik heb om bij te verwarmen tijdens de nacht het ziet er een grote verbruiker uit maar de zolder is netjes geisoleerd dus veel hoeft het niet te branden
zo dat was het opmerkingen en kritiek graag
ps:de plantjes staan nu ongeveer 2weken en een half vanuit zaad
Het betreft hier 5x bubblegum en 1 onbekend zaadje.Deze gaan gegroeid worden in een tentje 120x120x200 met een 600W hps en 225cub afzuiging met passieve inlaat.Als grond heb ik de plagron en ik denk batmix of hoe noemt het?Er zit voor 5 weken voeding in.Maar genoeg gebabbeld foto's zeggen meer dan duizend woorden
de accidentele fim:
de plantjes rechtsonder staat de john doe hoop dat het een jane is
de voeding die ik ga gebruiken zijn nog wat overschotten dus hoop dat ik toekom
en tot slot nog ff het vuurtje dat ik heb om bij te verwarmen tijdens de nacht het ziet er een grote verbruiker uit maar de zolder is netjes geisoleerd dus veel hoeft het niet te branden
zo dat was het opmerkingen en kritiek graag
ps:de plantjes staan nu ongeveer 2weken en een half vanuit zaad
Comment