Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

ok , vrijdag is vrijgemaakt ,
    tenminste als ik voor 18 u terug kan zijn ?
    heb je nr kwijt dus bellen zit er niet meer in
    wat aarde betreft
    ben wat aan het brainstormen voor een oplossing om niet steeds nieuwe aarde te moeten aanbrengen en nog moeilijker van mijn oude afgeraken !!!
    Oude aarde ergens in grote compostbak smijten en dan telkens telkens opwaarderen , die oude aarde gaat minstens 3 maanden in die bak zitten met toevoeging van soort mest , veronderstel dat die periode moet volstaan om die aardze terug op peil te krijgen ?
    Een boer voert toch ook niet steeds verse grond aan ? Hoe groter de bak waarin je oude aarde kan deponeren hoe langer ze erin kan composteren voor hergebruik ! Moesten er mensen zijn met tips hierover , graag !!!!!
    Last edited by pele; 24 February 2010, 21:24.
    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
    smoking marihuana for sure !!!

Comment

Last edited by pele; 21 March 2010, 18:04.

Comment

hi pele,

wat dacht je van een grote aardebak die je blijft hergebruiken? Enkel het toplaagje verwijder je dan bij een nieuwe kweek.
        1 grote bak van bv 250L met degelijke goede grond en een heleboel myco-schimmels.

Die Santa pheno van je is echt wel vet, zal ik ook es moeten zetten..
        Owja en die NYCHOG is ook een topper, erg lekker smaakje

Groetjes Marsupilami

Comment

Comment

@ Marsupilami
            thx voor de tip ,
            het enige nadeel eraan voor mij is dat ge dan steeds alle planten zelfde voeding geeft , aangezien alle wortels in dat ene medium staan ?
            Maar idd voor een gelijk kweekje( zelfde soortje , zelfde leeftijd) is dat wel een oplossing,
            Heb jij dan ook die ny hog afgebloeid of enkel geproefd ?
            groetjes

Comment

[/QUOTE]

Comment

Prutser vraagt ......
                verwacht geen mooie pic's want genomen met goedkope gsm
                eerste foto Dit is de anastasia 2 , in vergelijking met haar leeftijdgenoten miss Skank en Mister Powerplant al dubbel zo dik
                en hard
                afb 1 anastasia
                afb2 anastasia
                afb3 linker helft tent , plantjes die 8 weken 12/12 gepasseerd zijn oa AMS , SM en een Haze
                afb 4 SM
                afb 5 rechterhelft van tent met vooraan rechts de anastasia , ernaast SM en zowat alles daaracchter is NY-the hog
                afb6 pheno1 van die ny-hog ,diegene die tot nu toe het best presteert van de 4
                afb 7 ook een hele mooie de powerplant
                afb 8 DE ams , niet de mooiste plant die ik al zien bloeien heb en zeker niet qua kwantiteit maar ik hoop dat de kwaliteit veel gaat goedmaken ,
                heb haar gekozen om haar smaak en effect , nog een tietal dagen dagen voor ze geknipt wordt
                Attached Files
                Last edited by pele; 23 March 2010, 13:05.

Comment

daarnet alle moeders nog es gestekt ,
                  @ prutser heb es jouw methode gebruikt en pas achter dat de stekken in de pluggen stonden ze in hun badje gezet met wortelstimulator
                  die mama's gaan dan binnen week of 2 in de tent van zodra de linkerhelft geoogst is !!
                  Voor sommige gaat het de laatste keer zijn dat ik ze afbloei , kaf van het koren scheiden
                  door ze nu een tweede keer af te bloeien Terwijl ze bloeien ga ik al es kunnen proeven van wat
                  ze de eerste keer gemaakt hebben aan buds

Comment

Dat komt omdat we er geewoon geen woorden voor vinden

Comment

nog altijd geen foto's van kwaliteit ( toch de pic's niet , de planten zelf daarintegen?)
                      9 weken gepasseerd voor ams en nu zitten er opeens toch echte knotsen aan , serieus gezwollen in hun week 8 op 9
                      jammer voor de as die ik omdeed uit noodzaak , kon heel wat meer zijn , nu had ik 28 gr op 11lpot bij die vroeg geoogste ams, magertjes dus
                      de wratten op santa kunnen nog wat dikker worden en deze keer opteer ik voor gewicht en ga ze dus 10 weken geven , hier oogst ik dus 1 vandaag of morgen voor mezelf want ik heb hem liever op week 9 qua werking
                      heb sommige pic's benoemd

als er vragen zijn , stel ze gerust
                      Attached Files

Comment

69 dagen voor de santa's nu en ams 'en
                        morgen of overmorgen gaat de schaar erin ,
                        ams nog niet aan het "amberen " en pele heeft nog tijd en nu stilaan weer smoringe van de ams en santa die al afgeknipt werden tijdje terug
                        de Anastacia is in alles vlug , van dikke toppen afbloeien tot haar stekken laten wortelen , goeie eigenschapppen voor een plant die als mama gaat dienen , dat is al beslist zelfs nu voor ik de eerste buds geproefd heb !!!
                        jammer genoeg niet te fotgraferen met zo'n gsm maar toch probeersel gedaan eerste foto plant op voorgrond helemaal links vooraan of foto 5 vooraan in het midden met de dikke indicabladeren en knak in vorm
                        Zij die gaan sterven groeten u :, santamaria op pic 2 and 4
                        pic 3 alle verse moeders zijn gelukt en staan met stekplug nu in hun potje waar ze een 2 tal maanden in doorbrengen
                        om nagelacht van te knippen en dan gaan ze zelf naar de doodstent , einde van de rit om hun leven mooi af te sluiten door schijnzwanger te worden !!! tenminste als je geen vent bij die vettige wijven toelaat
                        greetz
                        Attached Files
                        Last edited by pele; 4 April 2010, 23:38.

Comment

ziet er goed uit pele maar je moet dringend een betere camera fiksen

Comment

Comment

Ziet er goed uit pele. De bladeren beginnen ook al goed licht te worden.
                              Lekkere soortjes heb je daar staan.
                              Zijn die kortbloeiende sativa's kwa smaak/effect ook een beetje zoals de langbloeiers? 10 weken voor een sativa vind ik wel relaxed.

En alvast veel smoke genot van wat je gaat oogsten.

Comment

Bezig...
                              X