Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox
@ Monty ,
thanks , betekend wel iets voor me , een mod die zegt dat mijn verslag ok is
hoop dat ik af en toe iemand over iets laat nadenken en nog belangerijker ,
deze verslagjes zijn o zo gemakkelijk om data bij te houden voor mensen zoals ik
helemaal gedaan is het gedaan nog niet heb beslist om dit draadje te gebruiken om de afgebloeide
powerplant , Skank en NY_hog pheno 3 voor te stellen , zo te zien gaat dit ongeveer gelijktijdig worden met de
Ams 'en en haze en santa maria met vertraging , 10 tot 14 dagen
probeer ze na de paasvakantie es in daglicht te fotograferen , zitten pareltjes tussen , al zeg ik het zelf
breeder is tuinkabouter dus die verdient de credit's ervoor en Prutser om ze hier in mijn moederhuis onder te brengen
, thx againGanja is my medication , ganja is my cure ;
smoking marihuana for sure !!!
Comment
-
jup hey
veel(slechte) foto's voor te bekijken maar teveel om ze allemaal te benoemen
pic's uit het voorgroeigedeelte
&
pic's van oude ams en haze en santa madammen en hun toppen die sinds 25 januari onder 12/12 staan
en maar niet willen afrijpen
en dan ook nog de groenere frisse bloeiers maar daar staat in de pot een prikker met benaming
ga dit topic hier stoppen
De mooie tjoepen en planten worden onrecht aangedaan door ze zo te tonen nu e
eens terug deftig fotomaterieel start ik wel een nieuw draadje met een titel die
aangepaster is aan huidige soortjes
Mochten er echter nog vragen of reactie' s zijn ga ik die met veel graagte beantwoorden
btw heb de santa geknipt en ze vulde 2 laagjes wibranetje dus k gok 70 droogAttached Files- Afb0194..jpg (167,3 KB, 40 views)
- Afb0201..jpg (105,4 KB, 37 views)
- Afb0205..jpg (93,0 KB, 41 views)
- Afb0199..jpg (133,3 KB, 35 views)
- Afb0188..jpg (141,9 KB, 35 views)
- Afb0203..jpg (77,3 KB, 29 views)
- Afb0195..jpg (100,2 KB, 25 views)
- Afb0198..jpg (150,6 KB, 22 views)
- Afb0189..jpg (94,1 KB, 39 views)
- Afb0197..jpg (97,7 KB, 20 views)
- Afb0193..jpg (108,1 KB, 22 views)
- Afb0202..jpg (85,3 KB, 25 views)
- Afb0196..jpg (107,3 KB, 15 views)
- Afb0192..jpg (116,4 KB, 13 views)
- Afb0182..jpg (108,2 KB, 14 views)
- Afb0204..jpg (95,2 KB, 15 views)
- Afb0187..jpg (134,8 KB, 28 views)
- Afb0200..jpg (109,4 KB, 12 views)
- Afb0190..jpg (110,8 KB, 18 views)
- Afb0184..jpg (67,9 KB, 20 views)
Ganja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
-
ahoi scheepsmaatjes
ik ben nog goed en wel.... enkel ander werk nu gevonden, en zeer lange vermoeiende dagen .
vandaar jongens, juist mijn meisjes wateren lukt nog , pc ontglipt er aan, net vandaag een beetje vroeger gedaan met werken vandaar.
ik probeer nog wel eens iets te volgen, maar op die vrije momenten moet ik natuurlijk soms (vaak) ook nog andere nodige zaken regelen
maar moest je dingen te melden hebben of te vragen, pm je gerust maar eens ! ge proberen zo nu en dan t forum hier en daar nog wel een beetje te bezoeken. WF, daar is het wat te druk en te veel chao's vind ik de laatste tijd
groeten
en succes met de grow verder pele !,Last edited by tuinkabouter; 16 April 2010, 22:00.
Comment
-
thx, tof te weten dat ge toch af en toe es kan toekijken op je creatie's !!
succes met de nieuwe job en de meisjes ( gelukkig kunnen deze ook verder met eens wat minder aandacht)
greetzGanja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
-
Leuk de tuinkabouter hier nog eens te zien
Staat het visgerief al klaar voor een middagje, nee niet te vissen, te smoken? hahaha
Pele,
ik moet dringend eens bij je binnen wippen...want op die foto's zie ik niets...
Benieuwd naar je nieuw draadje
Later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prutser View Post
Pele,
ik moet dringend eens bij je binnen wippen...want op die foto's zie ik niets...
Benieuwd naar je nieuw draadje
Later
daarnet de laatste der nieuwe soortjes geknipt , powerplant 68 dagen 12/12
dus idd binnen weekje of 2 zou dat wel es getest kunnen worden , En zie je je jongere exemplaren dan in hun 5 de week bloeiGanja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
-
goed gerief , ben heel tevreden over alle resultaten qua gewicht en kwaliteit de powerplant heeft een hazy smaak? net als de skank (meer uitgesproken hier)
Ams blijft een geval apart , hartig en heavy !
Anestecia heeft haar naam niet gestolen allesinds , is een indica in hart en nieren qua effect
nu eerst ervoor zorgen dat de buitenkweek 2010 goed start en dan gaan we binnen terug es kijken
heb nog steeds de ny -hog en nt -skubba niet volledig afgebloeid maar het begint nu wel te vorderen , schat nog dag opf 10Ganja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
-
Ziet er zalig uit daar, en hoe vond je de old skool haze van smaak, was die echt zo vet als je de vroegere hazen had in de checkpoint?
Ik wil ooit wel es een echte haze zetten maar dan moet ik zeker zijn dat het die vettige sterke smaak van vroeger terug is, ooit in de checkpoint mexican haze gehad damnzzz.. Nergens ooit nog zo een goeie haze gerookt en zeker nooit meer zo een mexican haze tegengekomen...
Greetz,
SFLast edited by Smoking Fifi; 1 May 2010, 02:44.Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!
Comment
Comment