Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

@ smoking fifi
    de old school haze was een benaming die ik er op geplakt had en niet volledig terecht ( noemde bij aankomst gewoon haze)
    Ze groeide en bloeide als een indica en haar topvorming was ook zo dus eigenlijk kon k geen slechtere naam gekozen hebben blijkt , ga ze es herbenoemen
    ZE is wel hel potent en het effect na het roken is een van een dromerige stoned , very relaxed
    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
    smoking marihuana for sure !!!

Comment

86 dagen na op12/12 gezet te zijn , waarvan 72 duidelijk als vrouw werd het tijd dat de eerste ny-the hog geoogst werd ( pheno 3)
      pheno 1 nog een dag of 4 , 2 en 4 nog een week zo te zien zeker !!!
      Maakt voor mij duidelijk dat dit soortje niet geschikt is voor buitenkweek of ge zou ze moeten verduisteren
      Het geoogste plantje stond in 2l potje en ik schat op 15 a 18 droog
      heb gepoogd om buiten pic te maken die beetje duidelijk is
      geur is overweldigend bij het knippen Afb0257.jpg
      de ny -skubba krijgt eerstdaags ook haar laatste shoot
      de 2 de testronde van de pp, skank , anastecia zit vandaag aan 45 dagen 12/12 , 6,5 week dus en nog alles mooi groen
      de pp en vooral ams doet het deze keer precies nog beter( vlugger vollere toppen aangemaakt ) dan vorige ronde alhoewel niet echt verschil behalve dan dat ik nu wel hun rusttijden respecteer
      Last edited by pele; 3 May 2010, 13:11.

Comment

leuk pele !

laat weten hoe die smaakte en of het lekker stevig is ?

groeten

tk

Comment

@ tuinkabouter
          ga dat zeker doen maar de geur alleen maakt al duidelijk dat dit geen weedje is van 13 in een dozijn !!!
          je skank ( skunk met rebelschack) is ook een schot in de roos als je het mij vraagt , staat zeker in mijn top 5 van
          gekweekte soortjes
          Hoop dat je blijft af en toe een soortje breeden

Comment

Ah hier zijn die andere soorten.
            2l potjes, en dan nog bijna 20gr, das netjes zeg.
            Leuk hoor.
            Laat ze smaken.

Comment

powerplant 2 geknakt en gebogen om toch maar niet te hoog te worden in vergelijking met rest
              maar nu wel wat steun gegeven door middel van bamboestokje en plant ringetjes uit aveve
              Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinkabouter View Post
                leuk pele !

laat weten hoe die smaakte en of het lekker stevig is ?

groeten

@

tk
                aroma
                tuinkabouter , ge hebt allesinds iets moois &lekkers gemaakt !!!
                hoe die smaakt ben ik nog niet helemaal uit , ook heel vroeg om te oordelen
                het is allesinds geen zoet soortje maar sour zou ik het ook niet noemen , wat aarde met walnoten is het enige die mij te binnen schiet waar ik dat " droog" en smaak nu mee kan vergelijken
                Potentie is allesinds dik in orde, heb vanmorgen een gekruld met 0,5 weed en ong 0,3 sigaret
                Het roken nam enige tijd in beslag , wou dan ook niets missen , eerste dat ge voelt is toch wel de redelijk actieve" mindhigh " om dan na een half uur te beseffen dat je lichaam ook ontspannen is ,
                Nochmaals , is vroeg om een definitief verslag te maken maar is allesinds goedgekeurd ,
                OOk bevriend blower was zwaar onder de indruk van de joint die ie proefde !!

ondertussen een meer passende smaakomschrijving gevoden, anijsachtig ,
                Last edited by pele; 10 May 2010, 20:09.

Comment

Jo Pele,

over welke van de soorten heb je het ?

ny-hog of ny-skubba ?

dat het straf was, dat verwachte ik van die skubba zeker, moest het die dan zijn

laat het smaken en ontspannen!!

groet

tk
                  Last edited by tuinkabouter; 13 May 2010, 20:38.

Comment

de skubba is ongeveer gelijkijdig afgebloeid maar had maar 1tje en jammer genoeg dan nog geen al te best exemplaar ,heb
                    ongeveer 8 a 10 gr uit 2 lpot maar naar effect toe moet ik ze nog es nader testen op een nuchter moment en die zijn spaars , 1 per dag
                    had het dus over de NY-*the hog die potent is en de smaak komt zeker goed , voor zover ze nu nog niet goed is

Comment

Mag ik vragen wat je temperatuur is .

Je zit nog te laag in je voeding dat is zeker en ik denk dat je een temp probleem heb .

Greetzz GG

Comment

@ Amneeshigh , normaal voor mij is 37,2 graden maar kan wel es hoger oplopen
                        in de tent varieert die nu tussen 19 met licht uit en max 27 met licht aan ,
                        Waar leid jij uit af dat ik ondervoed en dit te hoge temperaturen , gele bladeren ?
                        ik geef de aan bevolen dosissen van PLagron en BN. is volgens het natuurlijk verloop van de plant , daar geloof ik sterk in , Sommige worden mooi oud
                        anderen takelen zichtbaar naargelang hun leven inkort , ge kunt dat natuurlijk maskeren door bij te voeden tot laatste week maar waarom mogen die bladeren niet geel worden , ze hebben hun functie vervuld en tenslotte is hetgene die tussen de bladeren groeit die lekker en eventueel mooi moet ogen en niet het bladerdek .Als ge in de 3 de week bloei al zo'n vergeling hebt dat is natuurlijk wel signaal dat er iets niet goed zit
                        maar smaak primeert boven gewicht meestal bij mij
                        Zij die gaat sterven , groet u !!!! Anestecia , klop 8 weken na op 12/12 gezet te zijn Afb0317.jpgAfb0321.jpgAfb0322.jpg
                        de hardste compactste toppen die ge je kunt voorstellen , geen colaflesen , eerder toppen in de vorm & gewicht van golfballetjes , hoog soortelijk gewicht dus

Comment

Je blad heeft een verdampings probleem op de foto , daarom krullen de zijkanten op.

Vind ze er licht vandaar dat ik denk dat je te laag met je voeding zit .

Die anastesia ziet er wel goed uit ook kwa voeding.

Greetzz GG

Comment

Last edited by heaven; 16 May 2010, 13:01.

Comment

@ Amneeshigh
                              dat kan wel es een goeie diagnose zijn , maar wat is de oplossing voor een verdampingprobleem ?
                              de lv gaat nooit boven de 60 , behalve als het licht uit is misschien
                              wat kleur van de plantjes betreft mischien deze opmerking nog , al van bij de start is af is de ene soort diepgroen( Anestecia) van kleur , andere soortjes(pp bv) hebben een iets minder dik blad en ook lichter van kleur , denk dus dat ge je niet moet blind staren op de kleur van het blad , eerder op de vorm en spankracht , te is nooit niet goed
                              @ heaven
                              ga het es proberen , zien of ik idd verschil merk
                              bladeren zijn idd van ondergeschikt belang op toppen , naar het einde toe durf ik ze al es te strippen ervan , laatste week
                              @ tuinkabouter , belofte maakt schuld
                              heb me vanmorgen es gezet,in het zonnetje met ny-skubba joint
                              wow........., ik was goe pele en de smaak is meer dan goed , meer zoet maar toch met lichte ondertoon van de NY papa
                              zeer relaxed stoned maar toch nog in staat tot wat interactie en gezever
                              gelukkig nog wat zaden ervan in de ijskast , ga zeker een tweede poging doen om er een deftig vrouwtje an te maken !!!! dikke 8,5/10
                              de AMS is ook aan haar laatste dagen bezig , in tegenstellling tot vorige keer (10 weken 12/12) haalt ze nu het einde van de 9 de week niet en ze
                              ziet er nog beter uit ook , volgens mij maar als ik ze omdoe leg ik haar nog es vast op pic
                              Last edited by pele; 16 May 2010, 15:33.

Comment

Het kan zijn dat je net even te dicht met je lamp op je plant zit , dat met de blad kleur kan je gelijk in hebben hoor dat heb ik met de mexicanhaze dun en daar had ik in het beging op gevoel me lampen op hoogte gehangen , maar na een meting was dat te laag dus dan is de verdamping te snel en sluiten je mondjes van je plant .

Ik meet met lazer mijn bladtemp, als je dat niet heb probeer je lamp eens iets hoger te hangen, en speel er een beetje mee kijk wat het doet.

Dit zo kost je straks de compactheid van je top het is te warm.

Hoop dat je er wat aan heb ik weet ook zeker dat dit het probleem is als jij zeg dat het blad dun is .

Greetzz GG

Comment

Bezig...
                                X