Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Afb0329.jpgAfb0332.jpgAfb0333.jpg[ATTACH]

shot uit de 18/6 "zone"van wat binnen een 2 tal weken onder hps komt te staan
    Attached Files
    Last edited by pele; 17 May 2010, 14:28.
    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
    smoking marihuana for sure !!!

Comment

Re: NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

RIP skank , ongelooflijk aroma , nu 2 de keer dat ik ze afbloei en weer schot in de roos dus die blijft als mama voorlopig , net als de Anestecia( en de santa natuurlij)kde powerplant daarintegen wordt niet meer gestekt , ny -hog twijfel ik nog over
      , misschien pic's tegen dat ie droog is

1 JUNI START 12/12 voor 2 meisjes Ana & Maria (11 lpot )
      2 Juni 1 prutskes haze onder 12/12(11l)( booster 12 Juli start)
      Starten met booster op 28 juni en Ana(stacia)& (Santa)Maria , Ana geschat op 28 Juli
      -Maria op 4 augustus , eerstdaags komen er nog enkele bij maar ben er nog niet uit welke
      Last edited by pele; 2 June 2010, 23:17.

Comment

12 juni start van 12/12 voor aantal mama's(8) die hun laatste dienst gaan bewijzen door af te bloeien ,
        hun nageslacht is net geworteld dus dat zit snor voor de toekomst ,
        ze staan precies wat verloren in hun grote pot , heebn nooit groter gestaan dan 7,5 cm potjes dus de wortelkluit was totaal
        Heb onlangs een tip gezien in Groene vingers op Vtm , als je plantje verpot en de wortels zijn een kluit ' (zoals het hoort) , dan is het beter om die kluit wat open te trekken
        onderaan , blijkt dat het voor de wortels dan stukken makkelijker is om zich uit te breiden tot de ganse ( nieuwe grotere) pot ,
        Had immers ook al een paar keer voorgehad dat ik de wortels bekeek na oogst en bleek dat de wortels amper uitgezet worden na het verpotten , op een ^paar uitschieters na dan die tot beneden gaan
        Last edited by pele; 22 June 2010, 09:09.

Comment

Attached Files

Comment

Leuke opstelling.
            Ik zou ze misschien net wat meer zuurstof onderin proberen te geven, bijv actieve intake.

Ik wou nog even terug komen op de bladeren. Het ligt heel erg aan de soort, maar ook aan wat je de plant aan extra's geeft kwa stimulatoren, zuren, aminozuren, suikers, vitaminen, enzymen etc.
            Ik denk dat veel lagere soorten (indica) bladeren, ongeacht of ze helemaal leeg zijn gehaald , lang vast houden voor verdamping, koeling en afvalstoffen. Dit lijkt me het meest natuurlijke gedrag.

Sativa's lijken naar mijn ervaring tot nu toe, al eerder wat meer afvalstoffen kwijt te raken. Misschien dat ze daarom ook wat sneller geel worden ongeacht hoeveel voeding je geeft.
            Het kan ook zijn dat ze eigenlijk meer voeding willen. Deze kleine boompjes willen immers van een halve meter makkelijk 3+ meter worden binnen 2 maanden tijd. Deze wortels zijn erg dun, wat nog meer oppervlakte creeert om water op te nemen. Ook kan de wortel zo nog sneller naar beneden voor water en voeding. Ik heb me laten vertellen dat ze makkelijk 5-6 meter diep gaan.
            Je zou eens moeten weten hoe groot de totale worteloppervlakte of de totale wortellengte is in vergelijking met wat boven de grond staat. Vele male groter als je mij vraagt.
            Derde optie; omdat de planten graag hoog en breed groeien, zeker na metabolisme verandering bij minder licht alles op alles gaan zetten om hun pracht en potentie te laten zien, ze juist meer afvalstoffen te verwerken krijgen door meer opname van voeding en die dus kwijt moeten.
            Dus dat ben ik uit aan het proberen.

Plan is nou opvoeren tot maximaal ongeveer. Dan 4 weken voor geschatte oogstttijd terug naar ongeveer 100% - 140% ( PK booster waarschijnlijk wel nog maximaal) . Dan 3 weken voor oogst helemaal stoppen. Dan kan ik altijd nog kiezen om eerder stoppen, 3 1/2 week bijvoorbeeld.

* Toch blijft het een goed idee om te kijken naar de orginele habitat van de gentica(s), bij een vaak gekruisde soort is dat erg moeilijk lijkt mij. *
            Last edited by heaven; 25 June 2010, 02:09.

Comment

@ heaven , high !
              heb je uitleg enkele malen gelezen en snap er niet veel van ,Hou het simpel is mijn slagzin lang geweest tis maar onkruid ; een ding zijn we over akkoord ,ondegronds is minstens , zo niet belangerijker dan boven de aarde
              indica , lagere soort ? smaken en meningen verschillen
              voeding probeer ik niet te veel mee te rommelen , op dat gebied luister ik naar fabrikant of handel uit eigen ervaring
              heb nieuw fototoestel dus eerstdaags komt het nieuwe topic
              btw all goes well !!!!
              Last edited by pele; 1 July 2010, 01:02.

Comment

santa maria

Comment

Comment

jow prutserke ,

hokje bouwen in je eigen huis , tof ,
                    tent uitstekend maar zelf ontworpen hok op maat is ook iets waar ik van droom ....
                    Btw ge zijt die pepe vergeten zeker
                    tijd om nog es bij te praten , me dunkt

Comment

pepe...euh ja kga iets laten weten...

koptje zit behoorlijk vol de laatste tijd

Comment

Bezig...
                      X