Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prutsers eerste verslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Prutsers eerste verslagje

Je doet je naam geen eer aan prutser ziet er erg goed uit

Comment

Heerlijke toppen. Dat je het mag smaken!!!

Comment

Yooooooo,

De eerste weging van het groene goud is gebeurt
        Durf het haast niet te zeggen...
        Uit de scrog met de AMS is de pietluttige hoeveelheid gekomen van 163grammetjes, dus 0,4gr/W...

Er staan nog 9 planten verder af te bloeien, waarvan enkelen geklieft.
        Binnen een weekje gaan degene die klaar zijn om en degene die nog niet klaar zijn in het donker voor onbepaalde duur.
        Dit omdat de volgende ronde van start moet en deze zielige ronde zo vlug mogelijk vergeten moet worden

De eindgewichten van de andere soorten zal ik jullie laten weten als alles per soort droog is

Zo, dan is het nu tijd voor een welverdiende AMS

Later

Comment

Zo nog even het eindresultaat.
          Alles is mooi droog, buiten de Swazi x Skunk, deze wil maar niet afrijpen en staat al meer dan 2 weken in het donker op zolder

Citral, 1 plant: 28gr
          Mooie score, maar wat een kutwiet, allemaal fluf en enig effect is ook al ver te zoeken

Rebel Shack, 4 planten: 67gr
          Niet een al te hoge score, maar best een lekker wietje, komt zeker nog terug in een volgende ronde.

Power plant, 5 planten: 102gr
          Best tevreden mee, lekkere roker, had hem nog nooit gekweekt hiervoor.

Anesthesia, 3 planten: 70gr
          Ook best tevreden mee, had het toen het nog aan de plant hing totaal niet verwacht, maar het gewicht zit er goed in en hij rookt ook lekker weg.

Skank, 3 planten: 98gr
          Top plantjes, harde toppen en rookt zeer fruitig/ zoet weg.
          Bedankt tuinkabouter voor deze mooie genetica

AMS, 7 planten in scrog, zoals eerder vermeld 163gr
          Zeer lekkere wiet, maar een zeer teleurstellende opbrengst ten opzichte van een vorige scrog met maar 4 planten AMS

Swazi x Skunk, 1 plant: zou het ook wel willen weten, maar zeker een grammetje of 30 zal er vanaf komen

Alles op geteld en in de veronderstelling dat er nog 30gr aan SxS hangt toch een kleine 0,7gr/W gedraaid
          Had er zelf niet meer zoveel van verwacht, maar nu toch weer een tevreden man

Later

Comment

ik vond een vet verslagje... goed bezig geweest

Comment

Dag Prutser,
              al dat gepruts heeft toch nog wat opgeleverd. 0.7 lijkt me echt niet slecht hoor, is zeker iets waar je op kan verder bouwen! Laat ze je smaken
              Ik onthou dat het hartstikke interessant was met de verschillende soortjes, zeker een waardevolle bijdrage op het forum!

Greetzzz

Jona

Comment

Eyyy mate,
                Zit er alweer op johh!! Nu kan je alleen nog maar genieten man! Mooi verslagie en kweek neergezet man, zeer nuttige tips hier en daar verspreidt, daar heb ik alleen maar respect voor! (thanx mate)
                Wat de opbrengst betreft, niet belangrijk man, zeker als je je eigen stuffie rookt. Het gaat om de kwaliteit van de wiet man! Die 0,7 staat mssn n btj lullig , maar als die 3x zo potent en smaakvol is als die van je buurman! Who gives a f#ck toch

Genieten met mate, anders kan je straks die heerlijke verslagen niet meer neertikken

Greeetzzz

Comment

Respect.
                  Gewoon zo verdergaan en op die 0.7 verderbouwen, er is nog wat marge al is het niet zo simpel daar vlot boven te gaan. Meestal strand je daar ergens rond. De volgende ronde gewoon gaan om dat te verbreken . Dat er goede wiet van komt is altijd heel mooi meegenomen . Nuja, niet dat ik anders verwacht had hoor...

Greetzzz

Jona

Comment

Yo de manjes

Das het gemiddelde van de laatste jaren, die 0,7gr/W, 0,8 en ietsje hoger lukt ook soms eens, maar dat hoeft niet perse hoor
                    We komen in iedere geval meestal wel toe, alhoewel er wel vele grammen naar mediwiet gebruikers, waaronder vrouwlief en ikzelf gaan...
                    En terug geven aan een forum wat het je gegeven heeft kan vast ook geen kwaad

Later

Comment

Dat is geen slecht gemiddelde prutser jij val teminste niet onder de alles liegende kwekers lol.

Laat hem smaken man .

Greetzz GG

Comment

Hoi GG,
                        och liegen...waarom zou het? Je kan het toch niet op roken
                        Ik maak al 2-3 jaar verslagen op fora, en wat steek ik met hogere scores in m'n zakken? hahaha

Gewoon leuk om te doen, en voor het ene verslag heb je meer tijd of het andere...

Later

Comment

Ik weet prutser lol , maar ook jij weet dat op al die flora .

DONT TRUST A HIPPY.

Greetzz GG

Comment

Flora is leuk, maar ook de fauna hahaha

Het leven is veel te kort om met een stijve kop rond te lopen, liever een stijve pik...en laat ze maar poepgaaien die mannen
                            Koffieshops hebben we hier niet, maar steekt het tegen in de ene kroeg...dab zuipen we toch gewoon verder in een andere

Later

Comment

Ik snap trouwens niet waarom je ontgoocheld bent (of ik versta het verkeerd). Velen geraken nog bijlange niet aan 0,5 per watt. Dus ik zeg tegen jou: HEEL GOED GEDAAN! Op naar de volgende

Comment

Hoi Jona,
                                het had beter gekund, maar achteraf gezien is de score stukken beter dan eerst verwacht, dus ben toch tevreden hoor
                                En de volgende was al gestart (onder TL) voor de laatste planten geknipt waren

En nog iets...het ziet er bij jou ook goed uit hoor...maar durf het bijna niet te komen zeggen in je topic...want ik weet bitter weinig over coco's hahaha

Later

Comment

Bezig...
                                X