Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prutsers eerste verslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Prutsers eerste verslagje

yo,

laat ons hopen op een mooie roker, hoeveelheid heeft weinig belang, als het maar lekker is

Die stekken, daar worden de moedertjes uit geselecteerd tijdens de kweek van het grote hok.
    Er gaan er maximum 4 door als moeder, dus de rest zal waarschijnlijk dan worden afgebloeid.
    Waarschijnlijk ga ik er nog een hokje mogen voor maken, want 14 planten nog een weekje of 8 op een ruimte van 60 op 40 houden zal wel wat moeilijk worden

We zien wel waar ons gepruts ons heen leid...

Later

Comment

Comment

dr greenthumb
        Zien er echt goed uit!

Comment

Wat je maar prutsen noemt

Prutsers kijken niet vooruit, jij hebt je volgende kweek bij voorbaat al op de rails

Dat stekken moet je me toch eens uitleggen hoe jij dat doet?, want zo'n "succes rate" is echt geniaal!

Heel mooi gedaan!

Comment

Pyscho, het lijkt me bij jou anders ook niet slecht te lopen met die stekken toch? Blijkbaar wel wat 'stekkentalent' hier op JD

@Prutser: Gestrekt, misschien een fan erop zetten om ze wat aan stevigheid te laten winnen, zeker in de bloei geen slecht idee met ook op rot en dergelijke rommel, maar dat moet ik je vast niet vertellen

Comment

Comment

ben benieuwd naar de nieuwe foto's

grtz

Comment

Zo, tijd voor nog eens wat foto's

Dag 35 op 12/12, weekje of 3 zichtbare bloei.

De bladeren, vooral in de scrog, beginnen wat licht van kleur te worden, dus de voeding wordt wat opgevoerd.
                  Ook is er een herma opgedoken, een power plant die nochtans uit regular zaad komt, had ik nog niet meegemaakt

In het moeder hokje is rood de kleur van jou lippen...euh steeltjes, de verwarming is wat hoger gezet enkele dagen geleden en er wordt wat vloeibaar bitterzout toegevoegd aan het voedingswater.
                  Maar volgens mij moeten ze grotere schoenen aan, maar helaas heb ik daar nog steeds geen plaats voor...

Tot de volgende
                  Attached Files

Comment

Eyy mate,

Die gaan lkkkkkkkkrrrr!! Idd wel wat strekking in het bloeihok. Een ajust a wing zou in zo'n situaties ideaal zijn in de diepstraalstand, groot verticaal belichtingsoppervlak!, zal zeker schelen qua strekking. De diamond reflector is daarentegen ook een uitstekende reflector, maar geeft in de uithoeken vooral veel schuin-lichtinval wat in jouw situatie niet ideaal is (dichtbebost). Desondanks mogen de bloemkes er wezen hoor! Wat die herma betreft, knap dat je hem/haar hebt weten te spotten, lijkt me toch een heel gedoe met al die dames zo dicht op elkaar. Hoe staat het eigenlijk met de circulatie? Lijkt me toch knap lastig met zo veel dames op elkaar.

Het clonen is echt een vak apart! Ik zal je tip ter harte nemen en geen luchtbevochtigers inschakelen voor bij het stekken Het einige wat ik doe is om de 12 uur de binnenkap van de humidity dome vernevelen als het blad van de clones (ph 6,2). Na 2,5 week op 18/6 zijn ze bijna allemaal goed geworteld (wortels groeien zelf aan de bovenklant uit het stekblokje Niet zo'n failure after all

Ik w8 je clone-verslag nog af

Greetz mate

Comment

Die diamand kappen werken ook al meer met dieptestraling @psycho zo een adjust-a-wing kan je wel beetje regelen maar die is nog steeds best voor een SOG of SCROG door het gebrek aan dieptestraling.
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Eyy Smoking Fifi, klopt helemaal, ze zijn idd ook ideaal om een SOG of SCROG mee te belichten door het grote belichtingsoppervlak, daarentegen is de kap prima te stellen en in de medium stand met spreader zul je qua dieptestraling dit zeker moeten compenseren tov de diamond doordat je hem dichter op de dames kan plaatsen Eigenwijs, ik weet het

Greetz

Comment

Heb ook zo'n adjust-a-wing gekocht, heb er veel vertrouwen in dat het z'n werk gaat doen dat ding, dus ik zou zeggen -as always- go Psycho go!

Comment

Beginnen mooie toppen te worden daar. Nog veel succes met de bloei.

Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Comment

Zo nog enkele foto's van dag 38 op 12/12.
                                Veel geel blad onder in de plant, vooral waar er geen licht aan kan onder de scrog.
                                Ook hebben ze de laatste tijd wat te droog gestaan door tijdsgebrek...
                                Het wordt geen al te beste ronde vermoed ik

Och, als er maar smoorsel aan komt toch

Er is een grote zwenk ventilator bij gekomen voor de luchtverdeling

Later
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X