Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Prutsers eerste verslagje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Prutsers eerste verslagje
Man man man wat gaan ze lekker daar!! Die kappen doen idd erg goed hun werk! Niet zo goed al zouden er adjust a wings hangen maar toch
Ik had btw niet eens gezien dat het 1 kweekruimte is ipv 2 aparte Dit is uiteraard velen malen gunstiger qua overlappend belichtingsoppervlak.
Achterstallig onderhoud? Totaal geen sprake van als je het mij vraagt, met die heerlijke toppen na pas 51 dagen bloei.
Greetz mate
Comment
-
Hoi Psycho,
Of die kappen hun werk doen zal ik een volgende ronde moeten bekijken, deze ronde is te verschillend om er op te oordelen.
Inderdaad handig die dubbele ruimte en niet enkel voor het overlappen van het licht, je hebt ook maar 1 afvoer, 1 toevoer,...nodig.
Maatje is net toegekomen...denk dak eentje ga gaan rollen...
Later
Comment
-
Bedankt voor de reacties gastjes
Dag 58 bloei ofzo.
De AMS, Anesthesia en rebel shack staan op water dieet en dat kun je zien aan de herfst die in het hokje is begonnen.
Binnen een weekje of 2 liggen die soortjes allemaal om
De rest blijft afwachten, ik denk dat de Swazi x Skunk het zeker nog een weekje of 5 kan uithouden, we zien wel.
De moedertjes zijn ondertussen al vele keren getopt en naar beneden getrokken, binnen een dag of 10 mogen ze hun eerste stekjes afgeven, dat heb ik wel verdiend na al hun goede verzorging
Ik zal vooral blij zijn als die klote ronde voorbij is, lekkere smaakjes wel, maar de opbrengst zal stukken minder zijn denk ik...het stond gewoon te vol!!!
Foto1: allemaal samen
Foto 2: rechterkant, alles door elkaar
Foto 3 en 5: 2xPP moder en 2x Anesthesia moeder
Foto 4: scrogje AMS
De batterij van de camera was leeg, volgende keer meer foto's
Later
Comment
-
Bedankt Ready Set Grow
Maar buiten is ook leuk toch
De batterij was weer vol, maar helaas was het licht ook al aan...maar toch nog enkele kiekjesAttached Files- P3060591..jpg (155,5 KB, 122 views)
- P3060597..jpg (154,9 KB, 114 views)
- P3060583..jpg (89,4 KB, 142 views)
- P3060598..jpg (157,0 KB, 104 views)
- P3060599..jpg (118,8 KB, 126 views)
- P3060584..jpg (185,8 KB, 96 views)
- P3060595..jpg (186,9 KB, 111 views)
- P3060587..jpg (181,3 KB, 101 views)
- P3060592..jpg (144,1 KB, 81 views)
- P3060581..jpg (110,5 KB, 117 views)
Comment
-
Yo Prutser! Excuses voor mijn afwezigheid maar het blijkt dat er heel wat thc op die planten van je aan het komen is! Ik kan me voorstellen dat ze heel goed plakken als je met je vingers eraan voelt . Hoelang moeten ze nog denk je eer je ze omlegt? Lijkt me dat ze nog wel wat marge hebben om een diktescheut te krijgen al zien ze er al redelijk compact uit
Hou ons op de hoogte
Greetzzz
Jona
Comment
-
die ams zien er bij jou veel dikker uit dan bij mij !!die scrog werpt letterlijk zijn vruchten af !
die ene soort (rechts) ligt daar onder de sneeuw !! welke is dat
Wil je aub bij volgende shoot es aanduiden welke de pp2, anesthesia2 en skank 2 zijn ?
grtzLast edited by pele; 8 March 2010, 12:54.Ganja is my medication , ganja is my cure ;
smoking marihuana for sure !!!
Comment
-
Hey Jona,
ik zie wel wanneer de eerste tegen de vlakte gaan, maar toch algauw ene ervan want de bodem van de weckpot is in zicht
Hoi pele,
zal m'n best doen om er aan te denken eens foto's te maken van de nrs 2
Maar je mag altijd eens binnen wippen deze week na 16u mocht je de kids niet hebben...kom ik je wel afhalen aan het station
Later
PS: pele das een Anesthesia...
Comment
-
Hoi
Gisteren 2 van de 3 Anesthesia's geknipt.
Ze konden nog wel enkele dagen langer staan, maar de bodem van onze weckpot is al helemaal zichtbaar
Tijdens het knippen ben ik ook tot de conclusie gekomen dat de Anesthesia niet verder gaat voor moederplant, het zullen de 2 PP's worden...
Waarschijnlijk gaan de 2 Anesthesia's de volgende ronde in scrog, we zien wel...misschien naar een maatje voor de buitenkweek...maar in ieder geval worden ze niet onze nieuwe stekkenleveranciers
Later
Comment
Comment