Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vensterbank kweek Lowrider

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vensterbank kweek Lowrider

    Korting op 420shop
    Waarde mede blower,

    Hierbij de opening van mijn lowrider kweekje in de venster bank, het betreft hier puur eigen gebruik en experiment.
    Om dit heugelijke feit met mij te vieren verzoek ik iederen beleefd doch dringend tips en meer te geven

    Na het ontkiemen van mijn 4 zaadjes, heb ik ze in potjes geplaatst, na 3 dagen afwezigheid( ze hebben wel water gehad) kwam in terug en zag tot mijn verbazing al stengeltjes van bijna 10 cm, wat doe ik hier verkeerd? Het is toch gewoon lowrider van happy-dude.

    Foto's worden straks gepost

    Met groen gebiesde groet,
    Daniel62638

    #2
    Re: Vensterbank kweek Lowrider

    Nu een vensterbank kweek levert je veel te weinig bruikbaar licht op je plantjes zijn als een gek opzoek naar bruikbaar licht vandaar dat strekken. Ze denken dat ze overschaduwd worden en stoppen alle energie in lengtegroei in plaats van bladaanmaak in de hoop boven de planten te groeien die hun licht wegneemt.

    Een lr in een vensterbank gaat prima in juni juli maar nu is er echt veel te weinig licht en een verkeerds pectrum om enig acceptabel resultaat te behalen in een vensterbank.

    Zet ze onder een tl kleurcode 33 tl er 3 cm boven en graaf de kiempjes tot de lobbladen opnieuw in.

    Tip lees je eerst eens in in de materie voordat je zomaar at gaat doen zonde vant dure zaad zo.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Vensterbank kweek Lowrider

      Aha, dat is het dus, nee het is niet zonde, had het als cado gekregen van een kameraad.

      Zou forst funest zijn voor deze plantjes?
      Ik denk het wel, maar wat zegt de kenner?

      Comment


        #4
        Re: Vensterbank kweek Lowrider

        Idd Vorst kan cannabis niet verdragen. Je ken cannabis pas na 15 mei constant buiten laten. voor die tijd is het gewoon te koud en gaat het niet goed lukken.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X