Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

laatste kweek met vrouwelijk zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: laatste kweek met vrouwelijk zaad

Hallo iedereen,
    Ff een kleine update van mn kweekverslag.Veel valt er nog niet te zien.Ze staan nu 2 weken op 12/12 en de eerste topjes worden aangemaakt.De plantjes onder de tlbuizen heb ik allemaal gefimd,in de hoop meer zijtakken te hebben waar ik voor volgende ronde stekken van kan nemen
    Attached Files

Comment

Looking like a sweet even canopy

Greetz

Comment

Hay,
        lekker vol en groen dat tentje daar.
        Die Black Jack heeft echt prachtige kleuren en die Psicodelicia maakt wel heel erg veel tricomen
        Hier ga ik vaker komen kijken, dat is zeker.

Greetz,
        zion

Comment

Lsdaffy,
          Spijtig van het nieuws maar ik zou de kop niet laten hangen wat feminised zaad betreft hoor. Je mag echt niet alle zaadbanken over dezelfde kam scheren. Sweet Seeds blijkt al herhaaldelijke keren succes te hebben geboekt zonder herma's als je hier wat op het forum rondkijkt. Er zijn dan weer andere zaadbanken die geen haar te vertrouwen zijn wat feminised zaad betreft maar die namen zijn reeds bekend .

Kop op

Comment

Comment

Ja, ik ben volledig van jou mening Lsdaffy. Maar als je stekken gaat nemen dan bezorg je een plant toch wel wat stress, zo ook de stekjes. Ik zou zelfs durven zeggen dat je er vrij zeker van mag zijn dat Sweet Seeds niet direct herma zal worden zolang je uit het ZAAD kweekt. Wanneer je gaat stekken vervalt die 'regel' zeg maar. Maar bij regulier zaad ben je nog altijd relatief zeker van je stuk, daar heb je absoluut gelijk in.

Comment

Vandaag ff een kleine update.De plantjes staan nu een drietal weken in bloei en alles gaat z'n gangetje.Heb ze nog maar 1 keer een halve dosis supermix gegeven.Voor de rest geen voeding.
                Attached Files

Comment

hey, man dat ziet er heel goed uit ! die Black Jack man wat een mooi vrouwtje ga ik zeker ook proberen bij mijn volgende kweek succes nog !

Comment

hallo mijn beste medegrowers en blowers,
                    Tot mn grote spijt heb ik wederom planten ontdekt met hermafrodietetrekjes.Deze keer bij de green poison's van sweet seeds.Alle 5de plantjes hadden in onderliggende internodes hier en daar een mannelijk bloemetje,heb ze handmatig kunnen verwijderen.En hopelijk blijft het daarbij en zie ik ze niet meer terug.Het is voor mij de eerste keer dat ik herma's ontdek bij zaden van sweet seeds.Bij de jack47van sweetseeds heb ik ook een keer herma's maar dat was enkel op de stekken.Het is wel de 1ste keer op rechtstreeks geplante wijvezaad.De andere planten hebben er geen last van.Meer en meer lees ik verslagen van mensen die last hebben van hermafrodieten,voor mij is de kous af(brrrrrrrr koude voeten).BACK TO THE ROOTS regulier zaad.Vroeger werd het altijd zo gedaan en had je van herma's geen last.
                    Aan mn kweeksysteem kan het zeker niet liggen ,er komt 100%zeker geen licht binnen de tent in de dokere periode,En ook alle andere soortjes hebben er voorlopig geen last van,dus...Zal ze nu alle dagen moeten checken op mannelijke bloemetjes en hopen dat er geen meer verschijnen

Comment

DAT HOOR IK NIET GRAAG! Niemand hoort dat graag! En dat van de zaadbank waar we allen zoveel vertrouwen in hadden... Ik hoop dat het enkel die Green Poison betreft. Jammer dat het jou moet overkomen maar het wordt alsmaar een groter probleem bij gefeminiseerd zaad...

Het kan aan stress gelegen hebben maar dat wordt niet enkel veroorzaakt door lichtstoornissen. Dat kan ook door voeding, knippen in de plant, etc...

Zoals je zelf zegt: HEEL goed checken, dagelijks. En hopen dat er geen visjes door de mazen van het net glippen

Blijf je volgen!

Comment

De enige stress die ik me kan bedenken is het grote temperatuursverschil tussen dag en nacht.met die koude NE wind was het verschil soms wel 11graden.Nu als die vrouwelijke zaden dan ook maar niets van stress kunnen verdragen hoeft het voor mij niet meer.Vroeger en nu nog gaan we opt einde van de bloei zelf de plant stresseren omzo meer thc te verkrijgen.En nu bij het minste stressmomentje,PAF,herma's.Ik ben nu al meer dan een decenia aan growen en de laatste jaren gaat plots iedereen vrouwelijk zaad maken.REGULIER daar ga ik mee door.Niet dat je daar 100%gespaard blijft van problemen,maar ik kan dat hermagedoe niet meer zien ,tot daar,de groeten

Comment

Comment

Comment

mja, echt mysterieus die herma's en alles wat er bij komt kijken. Je zou zo langzaamaan denken dat het aan het zaad zelf ligt

Comment

Bezig...
                              X