Terug een kweekje begonnen omstreeks 20ste november. ze staan nu ongeveer een 1 week en half in bloei.
Soortjes zijn beide van Greenhouse seeds:
Hawaian Snow:
Genetics : hawaian x laos sativa
Very well known between heavy smokers that look for strong buds. A sativa-high that creeps on you, followed by a blasting stoned feeling.
bloeitijd: 11 weken
Super Lemon Haze:
Genetics : Lemon Skunk x Super Silver Haze
A very lemony haze, woe.
bloeitijd: 10 weken
Opzet van dit kweekje om enkel biologische middelen te gebruiken:
de grond is bio grow mix. voor de rest gebruik ik BAC groei, bloei en PK booster, sannie's bacto, BAC schimmels en CO2 tabs.
Het valt me wel op hoe groen de plantjes erbij staan (wel niet echt te zien op de foto, ik zal vanavond een betere foto proberen trekken) , de vorige keer stonden ze veel geler (misschien omdat ik toen redelijk snel op batmix ben overgegaan).
Soortjes zijn beide van Greenhouse seeds:
Hawaian Snow:
Genetics : hawaian x laos sativa
Very well known between heavy smokers that look for strong buds. A sativa-high that creeps on you, followed by a blasting stoned feeling.
bloeitijd: 11 weken
Super Lemon Haze:
Genetics : Lemon Skunk x Super Silver Haze
A very lemony haze, woe.
bloeitijd: 10 weken
Opzet van dit kweekje om enkel biologische middelen te gebruiken:
de grond is bio grow mix. voor de rest gebruik ik BAC groei, bloei en PK booster, sannie's bacto, BAC schimmels en CO2 tabs.
Het valt me wel op hoe groen de plantjes erbij staan (wel niet echt te zien op de foto, ik zal vanavond een betere foto proberen trekken) , de vorige keer stonden ze veel geler (misschien omdat ik toen redelijk snel op batmix ben overgegaan).
Comment