Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

Oorspronkelijk geplaatst door magsimum View Post
    barney's heeft ook een G13 haze in het programma en die is sativa dominant...
    IK ben nu aan de gang met G13*Haze voor een redelijke prijs. Iedere ervaren kweker zou moeten weten wat de G13 is en waar het vandaan komt. En wat voor een verhaal er achter schuilt.

Dit is 1 van de oudste haze soorten en de smaak en high is een verhaal apart, ookal denk je dat je al een ervaren haze roker bent. G13 is alleen in het zuiden te verkrijgen, voor zover ik weet.

Silas
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Waarom zou iedere ervaren kweker moeten weten wat een G13 is en waar het vandaan komt????
      Snap de noodzaak niet om dit te weten.......

G-13 Haze: 5 zaadjes voor €17,50 bij Azarius btw.

Comment

Heb leuk gesprek op gang gebracht. Ik heb zelf erg weinig ervaring met kweken maar probeer constant wat op te steken er over. de zaadjes komen inderdaad uit het zuiden en zijn gekweekt door een bijna 70 jarige man uit het zuiden, met toch wel wat ervaring. Moet me wel voorbereiden op rare streken van die wiet omdat hij zeer wild zou groeien en tot 4 meter lang kan worden. Zal dus voor de eerste keer moeten Scroggen. Tips welkom

Comment

Hoi. Staan er goed bij. Hebben nog geen voeding bijgekregen, paar keer wortelstimulator.
          Attached Files

Comment

Hallo. Zijn weer paar dagen verder. Groeien erg mooi voor deze soort aangezien ze niet zo makkelijk zou zijn. Internodes staan heel kort bij mekaar. Temp 20-25
            Lv 50
            24/24 600w
            Grtz
            Attached Files

Comment

Eyy snake,

Mooi soortje heb je daar staan man!

Ik zag op de pics dat de bladeren nat waren terwijl de lamp aan staat! Hierdoor zullen je bladeren verbranden. Oppassen dus. Daarnaast vind ik ze wat slap staan, zijn de foto's gemaakt toen de lamp net aanstond? Of staan ze altijd naar beneden? Anders moet je kijken of je wellicht teveel of te weinig water geeft (200ml per dag max)

Greetz

Comment

Hoi Psycho! Lampen staan 24/24 aan dus besproei ze met lamp aan maar ze hangt op 100 cm met adjustawing. Zijn paar plantjes die krullen en voelen inderdaad droog aan. Worden 4-tal keer per dag besproeid en geef bijna geen water bij. Het is geen commerciele soort dus verwacht me aan veel. Sommige planten hebben indica uitzicht en sommige sativa. Zijn wel reguliere zaden dus er gaan nog ballen bij komen.
                Eigenaar van growshop waar ik ze kocht zei dat ze er erg goed bijstonden voor deze soort want ze is niet erg stabiel maar onvergetelijke geur en high

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snake View Post
                  Hoi Psycho! Lampen staan 24/24 aan dus besproei ze met lamp aan maar ze hangt op 100 cm met adjustawing. Zijn paar plantjes die krullen en voelen inderdaad droog aan. Worden 4-tal keer per dag besproeid en geef bijna geen water bij. Het is geen commerciele soort dus verwacht me aan veel. Sommige planten hebben indica uitzicht en sommige sativa. Zijn wel reguliere zaden dus er gaan nog ballen bij komen.
                  Eigenaar van growshop waar ik ze kocht zei dat ze er erg goed bijstonden voor deze soort want ze is niet erg stabiel maar onvergetelijke geur en high
                  Dus spannende bedoening want ik heb niet zoveel ervaring. De bloei duurt maar liefst 16 weken, dus in mei pas proeven EN Scroggen want ze kunnen VIER meter hoog worden

Comment

Eyy Snake,

Je kan ze als ze op 24/24 staan beter niet besproeien verbranding heeft zeer nadelige gevolgen voor het laten plaatsvinden van fotosynthese.(droge/bobbelige blaadjes) Je moet je bladeren zien als zonnecollectoren, wanneer je deze beschadigd kunnen ze minder licht opnemen om om te zetten in groei/toppen. Dus beter alleen grondvoeding geven Zeker als het reguliere zaden zijn wil je de ideaal omgeving creeren om zo veel mogelijk vrouwtjes over te houden. Verbranding is daar niet een van

Scroggen is idd ideaal met zo'n buitensoortje, ga je ze toppen op de 4e internode?

Greetz

Comment

Hoi psycho. Ik ben niet van plan ze te toppen. Moet ze gewoon door het net leiden.(volgens advies dat ik volg). Hoop dat ik gauw weet welke de mannen zijn. Zal lampen paar uur uit doen per dag en dan sproeien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
                        IK ben nu aan de gang met G13*Haze voor een redelijke prijs. Iedere ervaren kweker zou moeten weten wat de G13 is en waar het vandaan komt. En wat voor een verhaal er achter schuilt.

Dit is 1 van de oudste haze soorten en de smaak en high is een verhaal apart, ookal denk je dat je al een ervaren haze roker bent. G13 is alleen in het zuiden te verkrijgen, voor zover ik weet.

Silas

Loll en G13 is 100%indica? Haze is toch sativa?

I went to Ole Miss until last year (2008)... Of course this story was some iconic inspiration I followed throughout my years there, I searched for the truth asking anyone who might have any information... No doubt the strain G-13 exists, and to date is a widely known variety, but what is the real story, this is what I have gathered, however some of the specifics I have forgotten, but this is the jist...I will start by letting everyone know that The University of Mississippi (Ole Miss) has been growing marijuana for years, since the 60's I believe... and origianally produced cannabis for patients and research.. currently there are still a few people that continue to recieve monthly gifts, but most of the patients have died, the few that remain have been grandfathered in and range from about 70-98 years of age. The University still grows to date different strains for research purposes at National Center for Natural Products Research under the director of research Mahmoud ElSohly however, some are grown in an outdoor field on campus (a road to the intramural fields passes right by and during mid football season a drive by will yield the sweet smell of ganja with a slight glimpse of the cola's peeking upwards of 6-8 feet, however your peeing through two 12 ft chain link fences with razor wire on top and each corner has a 15 ft guard tower with armed Nat'l guards during season). Although the field is only 1 acre, they sure pack it full, and more awaits in the underground lab. Although I have never been, pictures of the lab have been uncovered (google it ) and recently a film crew of Nat'l Geographics 'Explorer' have filmed there. ElSohly after about 30 years of researching the 400 chemicals found in marijuana can now delegate each species origin by about 95%, along with potency, age, and most normal pedigree.. also, buds are sent in from law enforcement agencies all over the country to be tested for potency and information...I am absolutely sure new strains are produced here on a regular basis, but is this the birthplace of G-13???? whether or not the name derived here I do not know, but the odds of a high yielding species being abducted and taken out by a chemist does not seem probable. I have heard many stories through the years of how students in the eighties would be paid to help harvest the crop, and by using sliced tennis balls, fill them with bud and heave them over the fences and come back later to retrieve them. This is rediculous. the armed guards have a watchful eye all the time, always have, and I highly doubt the University would ever employ students to harvest crop, not knowing anything about it and looking at the risks.. well maybe the strain was snuck out of the underground lab?? Only a few certain people have access into here, people that the CIA I believe have accepted to do the dirty work, no pot heads here, probably noone that has ever even smoked, just chemists trying to find the truth... each plant, seed, clone, all accounted for...the lab entry has two pressurized doors, which a person must enter through and pass through a body scanner and numerous identity confirmation softwares. the whole lab has a live video feed which guards on campus and in washington dc are monitoring up close and 24/7.... So did the G-13 strain come from here, I think not even a seed could be taken without someone noticing... and I dont think that anyone the govt. couldnt trust would have access, these chemists and botanists are theprime pick and love their jobs, would never do anything to risk their lives in fed. prison.... The only thing I can think of is one anonymous scientist knew information and leaked it, but thats the only thing that couldve escaped in my eyes... I hope this has atleast put some enlightenment or interst into someone, shoutout to Willy, owner of local color (the only headshop in Oxford,MS) if your close stop by, good guy, and very knowledgable...

PS: en nog niemand van de matanuska thunderfuck gehoord, is ook zo een fenomenaal mysterisch straintje
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Loll en G13 is 100%indica? Haze is toch sativa?
                          Mocht je het echt vragen (wat ik betwijfel) dan is Haze Sativa ja

Comment

haze is sativa.....lol...(uit ervaring sprekende dan)

@owner van de planten:
                            ziet er inderdaad wel netjes uit allemaal...zoals Psycho al aan gaf, wees aub voorzichtig met het besproeien als de lamp aan is.
                            Verder zien ze er naar mijn idee ook Indica uit...........kan er niets aan doen maar haze is het toch echt niet naar mijn idee....ook zelf nog nooit over deze soorten gehoord hoor.............
                            ik hou je in de gaten......ben benieuwd....18 weken zei je:...........cvalt wel mee........zijn zo om.......LOL........ greets kweker
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Hoi daar. Weer paar fotos geschoten. Staat nu dikke week in groei. Gaan erg hard. Vandaag beetje groeivoeding gegeven.
                              Ook paar plaatjes van White Russian stekjes, vandaag uitgeplant, onder hun stolp.
                              Fijn, kan me lekker bezig houden.
                              Groetjes
                              Attached Files

Comment

Hoi daar. Ag groeit goed en stekjes van white russian slaan aan.
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X