Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mix medicinaal

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mix medicinaal

Korting op 420shop
    Zo we zijn er weer, aangezien ik nogal van beknopte verslagen hou ,wou ik mijn volgende kweekje toch delen

225 cub afzuiging ,2x150 cub inlaat!
    Zelfbouw kast 120 bij 120 op 180 cm
    koolstoffilter/geluidsdemper
    600 WaTT Green power philips
    zwenkventilator en een
    Medium Aarde
    voeding Plagron

info zaden
    1 Sweet Seeds Female Black Jack (3 seeds ) € 19,00 € 19,00

Sweet Seeds Female Black Jack We have crossed our Black Domina with an excepcional Jack Herer with pleasant and intense aroma seems like incensed cathedral type Haze , the result of this cross is one of our more powerful and productive hybrids. This variety produces long lateral branches, with generous buds full of resin and aroma, that give to the plant a big ball aspect, as tall as wide. The Black Domina cross provides a bottom of sweet aromas that complements the cathedral aroma, penetrating, of our Jack. This variety displays a great hybrid vigour, totally adapted to the indoor cultivation, in outdoor, planted in the ground and with sufficient sun, it becomes in a resinous and hairy monster near to 3 meters of height. Growing method: Indoor / Outdoor. Sex: Female Genotype: Indica / Sativa Hibryd Region: Holland. Lineage: Jack Herer x Black Domina. Indoor Maturation: 61-65 days Outdoor Maturation: 1-15 October. THC: 15-20% Yield: 500-600 gr/m2 indoor. 500-700 gr/plant

1 Nirvana Seeds Supergirl Fem (10seeds) € 48,00 € 48,00

100% Feminized

Supergirl is a heavy new female skunk strain with great potential for the commercial grower. Supergirl is a dark green bushy plant that won’t get to tall. She produces hard and heavy buds that glisten with T.H.C. Supergirl offers a deep skunk flavour accompanied by a strong body buzz.
    • Plant type: Best suitable for indoor growing.
    • Plant height: Short- Mostly Indica
    • Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz
    • THC level: Medium 8-15%
    • Flowering Weeks: 8/9
    • Yield (Sea of Green on one m2) : 500/600
    • Harvest Month: 8/9
    • Grow difficulty: Moderate

Royal Queen Seeds Special Queen #1 is indica/sativa. Special Queen #1 takes 7 weeks to flower and grow to 3m in height outdoors. Her cannabis seeds produce a yield of 500-650 g/m2 and can be harvested outdoors at the end of September. Special Queen #1 has a THC of 14-16% and her effect is extremely stoned, long lasting and body relaxing. Very special indeed!

1 Nirvana Supergirl feminised/1 black jack Sweet Seeds female -

Ik gebruik de energie van de 600 Watter om de groei van de jongere spruiten te bevorderenen daarvoor staan ze van s'middags 12 uur nog 6 uur onder de 250 watter ,alweer om energie te sparen,door deze manier van werken verwarm ik ook zonder CV dit door 18 uur warmte van de lampen te hebben wat een serieuze kost uitgespaard is ,maar natuurlijk het moet passen in jou omgeving!en dit alles terwijl de bloeiende planten lekker verder kunnen rusten na hun 12 uur ! want die grootste staan natuurlijk op 12 -12 uur bloei!het enige om die energie te kunnen besparen is elke dag om 12 uur s'middags de plantjes uit de grote kast te halen en al licht te geven 250 watt om ze dan nadien mee in de grote kast aan hun 18 uur te laten komen dit nog drie weken dan blijft alles in bloei!!!!hun rustperiode is dus gelijk of de in bloei staande 2 grotere planten !

5 Feminised special Queen/1Hog/1wp
    freebies sintfeest Exclusief regulair seeds !
    Van de exclusieve seeds hoop ik toch een vrouwelijke te hebben om zo een echte moederplant tegen het najaar te bezitten !De rest van de zaden zijn feminised en female!

Hoogte is nu 42 cm en ze moeten nog drie weken groeien dat belooft!
    stamdikte 2 cm ongeveer!
    Feedback meer dan welcome ,en voor alle duidelijkheid nog geen herma's ,en toch heb ik het niet kunnen laten om zowel van de Nirvana en de black Jack twee clonen te nemen!!

1Hog ? licht van kleur ?/1wp
    exclusieve seeds

freebies sintfeest Exclusief regulair seeds !

Attached Files
    Last edited by latindos; 7 January 2010, 15:35.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Re: Mix medicinaal

Ziet er strak uit allemaal, ga vooral door met je beknopte verslagen..

Grtz

Comment

die sweetseeds blackjack groeien als kool, die staan bij mij ook al het verst

Comment

netjes daar allemaal..ben benieuwd..........lol...........
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

yup kwekerken kleine update beknopt maar toch lol ,wou eerst wel effe woordje kwijt ,het is niet gemakkelijk om met de afstand lamp plant te werken ook die kleinere zitten nog in de groeifase dus ik moet ze 6 uur bijgeven met 250 watt maar dit is maar tijdelijk .....enfin ik hoop dit mijn eerste deftige kweek uit zaad zal worden, als vroeger was ik steeds verwent met klonen ,voordeel nu je kan soortjes zetten en dit vind ik gaaf!Maar ik vind zaad moet je gewoon worden om met te kweken!
          ik geef ook toe op gebied van met zaad kweken hier al veel heb bijgeleerd op het forum,en mijn jongste kweken waren niet volledig af of herma's dus ik denk een goede start te hebben kan al effe wat foto's bijvoegen ,ik ga ze ook snel in bloei zetten of mijn hok wordt te klein ,van de 6 die je ziet staan gaan er 4 in 11 liter potten(de special queens feminised) en twee in 7 liter potten(de reguliere zaden van exclusieve seeds 1 hog en 1 Wp freebiesom een moeder te selekteren!) eentje is helaas afgevallen en ik zit ook met een achterkomertje maar die is zeker niet verloren ,de 6 zou ik nog een week laten groeien !ik had 4 clonen genomen waarvan er drie zeker zijn aangeslaan !die staan onder tl en zijn voor een kweekje in de kleine kast onder 250 watt !!
          bekijk maar en tips zijn welcome !
          Die twee grote planten gaan vrijdag week drie van de bloei in !!
          Zal ook een soort verhoog in de kast moeten maken voor de achterstaande planten om de afstand lamp planten gelijk te houden dus dat wordt klussen,moeilijk gaat ook doch?

Heb deze week ondekt waarom het ontkiemen bij mij steeds fout liep om je te schamen als je al zo lang blowt......... lol,ik had gewoon een slechte thermometer voor de bodemtemperatuur .........maar ook daar heb ik weer uit geleerd
          ik hoop een beetje informatief te werk te zijn gegaan in mijn Updateje

temp licht aan 27 licht uit 20 LV 42a 45%

ph 6,0 ec 1,2 voor bloeiers en de kleintjes idem dito
          zo dat was het tot duver grtzzzzzzzzzzz l@tin
          Attached Files
          Last edited by latindos; 6 January 2010, 16:28.

Comment

ben benieuwd naar de rest latindos

grtz patjhu

Comment

ziet er zeer netjes uit allemaal ga je volgen
              Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

bedankt voor de reactie ,de dames worden dan ook met liefde behandeld hihi
                vraagje over die Hog soort die ertussen staat maar hier duidelijker te zien ,is nogal licht van kleur ,is dit mormaal in vergelijking met de WP van eclusieve seeds?En voor wat is >Wp de afkorting bedankt op voorhand grt l@tin!
                Attached Files
                Last edited by latindos; 5 January 2010, 02:53.

Comment

WP, dat moet White Power zijn. Kruising tussen WW ( white widow) en PP (powerplant)
                  Zet em op

Comment

lol white power da kan ook verkeerd overkomen zo te zien

Comment

lol dan hebben we iets wit's in huis ................nochthans aan de bladeren te zien loooooooooooooooooooooooool just joking Maar White power nice name!
                      Last edited by latindos; 5 January 2010, 12:35.

Comment

hmmz.mijn HOG's zijn gewoon donkergroen...

Comment

bedankt dan is er iets mis met het zaadje dat het licht van kleur is ze ,krijgen zelfde voeding ,misschien een foutje over het hoofd gezien ,groeit nochthans mooi normaal mee,maar morgen verpot ik en selekteer hem er misschien uit en ze gaan allemaal in de bloei en die die ik nu in bloei zet zou ik niet toppen we zien wel !lets grow

Comment

Zo na wat zwoegen in de moestuin strips gehangen want had vliegje gespot maar nog geen resultaat wat positief is,vershillende hoogtes etc verpotten en afstand lamp planten ... effe de skyline nu updaten,die 4 klonen zijn nu aan het voorgroeien 2 nirvana's supergirl en twee black jacks sweed seeds onder hps 250 de rest is verpot in de kast alles gelijk in bloei dwarfen zeker ...eerste keer ik een zaailing na een week in bloei zet...ga ze niet toppen,enkel weet ik niet wat aan te vangen met dat lichtkleurig plantje zou het de moeite lonen om te laten staan ? staat voorlopig weer in groei bij de clonen........dit had een hog zaadje moeten wezen ,maar menig persoon heeft mij gezegt hog donkergroen is dus zou het echt niet weten ! de grotekast staat in de bloei en juist de stekken wil ik wat bijgeven omdat die zaailingen er toch gaan bovenuisteken .........ik zal binnen de week dus 4 clonen en 7 zaailingen staan hebben.grtz l@tin en tot de volgende !
                            Attached Files
                            Last edited by latindos; 7 January 2010, 16:05.

Comment

Bedoel je met dat lichtgekleurde plantje dat kleintje?
                              Ik zie op de 2de foto dat de nieuwere bladeren wat lichtgekleurd zijn, toch lichter dan de andere, toch in de gaten houden als ik jou was .

Zet em op

Greetzzz

Jona

Comment

Bezig...
                              X