Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey kan u ijndelijk eerste foto's tonen van mijn dochterjes zie hier heb ze onder tl staan
ze zijn nu 1 week oud ! 3x amnesia 3x fruit spirit 4x LSD en 2x white widow die ik gekregen heb omdat ik zolang heb moetten wachten ! Heel tof
foto's zijn een beetje waazig sorry daarvoor
zo benieuwd wat jullie ervan vinden
Last edited by greensteven; 31 January 2010, 16:53.
Re: mijn eerste binnekweek by greensteven 2x600w hps
ja denk mijn tl lampen een beetje hoog gehangen, is dat erg, dat ze wat gestrekt zijn ?
Dan ga ik er de volgende keer toch op toezien ! In mijn groeiruimte heb ik plaats genoeg hoop ik, 2 m hoog
ga ze nog toppen na 1 week in bloei
TL kan tot 1 cm van je blad af staan. 3 cm hoger zetten voor je de nacht ingaat als je laat opstaat is wel kwestie van in de gaten blijven houden. na 10 cm is tl licht zijn intensiteit kwijt! dus kort erop met tl.
Je zou je vsa uit je tl armatuur kunnen bouwen en dat buiten je kast hok kunnen monteren door de stroomdraden te verlangen, tl geeft dan bijna geen warmte en er is geen blad verbranding als de bladen lang tegen de tl aan staan,
jep ga wachten tot ze zo'n 30 cm groot zijn dan kunnen ze onder 600w hps,
heb 18l potten voorzien! Zou graag van elk een moeder houden ,die ik gewoon onder mijn tl ga laten staan
TL kan tot 1 cm van je blad af staan. 3 cm hoger zetten voor je de nacht ingaat als je laat opstaat is wel kwestie van in de gaten blijven houden. na 10 cm is tl licht zijn intensiteit kwijt! dus kort erop met tl.
Je zou je vsa uit je tl armatuur kunnen bouwen en dat buiten je kast hok kunnen monteren door de stroomdraden te verlangen, tl geeft dan bijna geen warmte en er is geen blad verbranding als de bladen lang tegen de tl aan staan,
Grtz
hey monty thx voor de uitleg heb je raad opgevolgd !! en inderdaad staan vandaag veel mooier !!
heb wel een paar rare blaadjes een beetje naar onder gekruld zoals je op volgende foto kan zien
is bij 2 van de 4 LSD plantjes moet ik mij zorgen maken ???
zie je
de rest staan er mooi bij groeien goed ! ga ze zaterdag overpotten tips inverband met gekruld blad altijd welkom
Comment