Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnekweek by greensteven 2x600w hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste binnekweek by greensteven 2x600w hps

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    Zorg dat ze niet verbranden ik zou de lamp iets hoger doen 1 cm of zo anders verbranden je bladeren

Groetjes

hey bella ze staan tussen de 2 en 3 cm van lamp af en sommige bladeren hangen tegen de lamp maar verbranden niet tot nu toe, maar ik hou het goed in het oog !
    nog 1 week miss 2 en dan onder 12u jeppa thx voor de verwittiging !
    Last edited by greensteven; 4 February 2010, 13:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door greensteven View Post
      jep ga wachten tot ze zo'n 30 cm groot zijn dan kunnen ze onder 600w hps,
      heb 18l potten voorzien! Zou graag van elk een moeder houden ,die ik gewoon onder mijn tl ga laten staan
      Als je van elke soort een moeder wil overhouden, geef ik je als tip neem van iedere plant een stek, bloei de planten af die er nu staan en degenen die je de beste weed vond daarvan hou je de stekken. Dan weet je zeker dat je de goede pheno overhoud van het soortje dat je wil, want in zaadplanten kan er onderling wel es veel verschil zitten. Tegen dat je klaar bent met je huidige planten zijn je stekken ook zekers al groot genoeg om stekken van te nemen voor je volgende kweek

Greetz,
      Smoking Fifi
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Pc
        Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

Comment

ok bedankt zal dan wel te lage luchtvochtigheid zijn, heb er potje water met een doek erin gezet
          morgen overpotten en onder de hps

Comment

hello mensen hier kleine update ze zijn nu 4 weekjes oud morgen overpotten

had een ongelukje met de poezen me als gevolg alles omver !
            dacht dak het kreeg Mar ja zijn zo'n lieve beestjes kan er ni lang kwaat op blijven en was niet zo erg, wat bladpuntjes moetten knippen en dag later precies niets gebeurd gelukkig maar

hihi

Comment

*zwaar onder de indruk*
              wat een kast
              ongelooflijk
              prachtig
              as it was in the beginning,
              so shall it be in the end
              -BM-

Comment

dat noem ik nog is een hok!

succes met de amnesia en de fruitspirit
                was ook een van mijn favo"s om is te proberen

Comment

4x LSD 3x Amnesia 3x Fruit Spirit 2x White Widow

hey thx voor de toffe reacties!!!!
                  hier een nieuwe update van mijn dames ze zijn nu week 5 ingegaan ,
                  heb wel wat probleemkes opkrullende bladeren en zoestkleurige vlekken

deze heeft het wat moeilijk

deze heb ik getopt en de bovenste bladeren krulden helemaal op raar warmte was thans ok
                  verder heb ik ook nog roestvlekken op sommige bladeren hier wat fotokes

iemand idee hoe dit komt gebruik de HY-PRO voeding miss daardoor teveel te wijnig ???????
                  triest he ! hoop ni te erg , nieuwe bladeren zijn mooi groen zo miss iemand opmerkingen altijd welkom ze zijn nu nog met 10 heb er 2 weggegeven aan een beginnend kweker vandaag gaan ze op 12/12 een beetje laat maar jah greets green steven
                  Last edited by greensteven; 20 February 2010, 17:56. Reden: DE FOTO'S

Comment

Re: 4x LSD 3x Amnesia 3x Fruit Spirit 2x White Widow

Hellow

Oorspronkelijk geplaatst door greensteven View Post
                    ... verder heb ik ook nog roestvlekken op sommige bladeren hier wat fotokes
                    Wat voor water geef je aan je dames? Regenwater, kraanwater of mengeling ?

Want ik denk dat ik door het geven van alleen regenwater ongeveer dezelfde plekken kreeg op de bladen van de dames. Dit waren ook de oudere bladen. Oorzaak: gebrek aan calcium (hoop ik)

Als je "alleen regenwater geeft met voeding" geeft, dan zou ik volgende thread eens lezen. Watermanagement - http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ter-t6964.html

Grtz
                    "Hoe ingewikkelder het probleem, hoe belangrijker de oplossing"

Comment

Wat voor water geef je aan je dames? Regenwater, kraanwater of mengeling ?

ik geef ze gewoon kraantjeswater met voeding van hy-pro heb ph en ec meter besteld om alles beter te kunnen volgen

Comment

Nja, dan gaat uw ph niet goed zitten als ge die nu nog niet meet. Kraantjeswater moet praktisch altijd afgezuurd worden.
                        Waarom zet je ze nu al in bloei? Ik zou ze toppen en nog zeker 2 weken laten groeien. Tegen dan zijn die bladproblemen opgelost. Als je ze nu in bloei zet gaan ze nooit dat hok vullen en beginnen ze hun bloei al direct onder stress. Zou toch zonde zijn van al die ongebruikte ruimte en de 2de 600 watter?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                          Nja, dan gaat uw ph niet goed zitten als ge die nu nog niet meet. Kraantjeswater moet praktisch altijd afgezuurd worden.
                          Waarom zet je ze nu al in bloei? Ik zou ze toppen en nog zeker 2 weken laten groeien. Tegen dan zijn die bladproblemen opgelost. Als je ze nu in bloei zet gaan ze nooit dat hok vullen en beginnen ze hun bloei al direct onder stress. Zou toch zonde zijn van al die ongebruikte ruimte en de 2de 600 watter?
                          jah daar zeg je al zoiets ! dacht dat ze dan tegroot zouden worden en de amnesia moet al 12 weken bloeien, heb er 1 getopt ga na deze kweek zien wat verschil dat maakt ! Ga de rest gewoon late groeien ,is mijn eerste keer binnen dus ben nog wa aan't proberen en ga zien wat deze soortjes mij brengen ongebruikte plaats word wel opgevuld heb nieuwe zaadjes al besteld bedankt voor de tip

Comment

hee steven , bij jou zien ze er ook goed uit!! en damnn, wat een sjiek hok
                            k was m wel al aan t volgen maar ik ben niet zo van al die reacties
                            succes met de kweek, we volgen mekaar..
                            groeten

Comment

In grotere potten verpotten, je zegt dat je 18L potten hebt waarom staan ze nog steeds in die kleine potten?
                              Denk dat je met een ph probleem zit en die plant waar nummer 1 op de pot staat, staat die niet veel te droog?

Mvg,
                              Smoking Fifi
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

ga ik zeker doen Smoking Fifi ! moet nog potgrond halen en vliegen dan zonder boe of bah de 18l potten in zaterdag volgt nieuwe update thx

Comment

Bezig...
                                X