Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: mijn eerste binnekweek by greensteven 2x600w hps
Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_AllotView Post
Ziet er goed uit hoor greensteven, zou me niet echt zorgen maken.
Je plantjes zien mooi donker groen en niet dof. Ze gaan volgens mij als een treintje en idd trekken ze wat uit de onderste bladeren omdat de toppen serieus beginnen doorkomen. Misschien ook zoals lava zegt wat te weinig licht.
Kvind dat je het goed doet voor de eerste keer man, keep up the good work!
Grtz $ir
Hey thx $ir doe men best he ! Geen zorgen maken dus, op naar week 5
3x Amnesia 4x LSD 2x Fruit Spirit & 1 White Widow
hey beste mensen hier een update van mijn kweek nu week 5 in bloei
Alles gaat heel goed ! perfect zelfs temperatuur 27 graden met de lichten aan en 23 met de lichten uit
de vochtigheid is 50%
Ze hebben al mooie topjes alllee zeg maar toppen hier wat foto's oordeel zelf maar SDC10086..jpgSDC10084..jpgSDC10085..jpgSDC10088..jpg
Heb je een reden om je meiden niet te toppen, want ruimte heb je toch genoeg?
Vroeg het me af.
beste is mijn eerste kweek indoor heb er 1 getopt de LSD maar vind ze toch mooier als je het niet doet ieder zijne meug zeker
zeker de amnesia en de fruit spirit van deze ga ik echt vette toppen krijgen greets gs
hey beste mensen hier een update mijn dames zijn nu 6 weken in bloei alles gaat goed
kijk en oordeel zelf SDC10128..jpgSDC10130..JPG hier de getopte lsd
hey mede kweeker ziet er goed uit maar effe 1 vraag waarom zo'n groote kweekruimte en minder dan de elft benutten? maar het ziet er allemaalsuper uit man maar hoe doe je het met de verschillende bloei tijden zoals de haze 12 weken? en de rest minder! maar ga zo door!
Comment