Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern light, white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Northern light, white widow

Korting op 420shop
    Hallo, ik ben jointjee en zou graag een kweekje beginnen, dit wordt mijn 2de poging, maar de eerste serieuze .
    Kraamkamer :
    - Homebox S Silverline 80x80x160
    - Hps 400w + spiegelkap

- Luchtbevochtiger
    Zaad :

White Widow Gefeminiseerd- Indica/sativa
    Bloei periode: 8-9 weken
    Opbrengst: Gemiddeld
    Stabiliteit: 70%

Indica / Sativa hybride met multi-Indica kenmerken, SOG plant

Bloeitijd periode: 8 weken
    Opbrengst: Gemiddeld
    Stabiliteit: 50%

Sterke indica stoner, S.O.G. plant

Ik zal ze ontkiemen tussen keukenpapier tussen 2 borden
    Voedingslijn: groei: geen(als dit mogelijk is), bloei: daar ben ik nog niet uit.

Mijn vraag is hoeveel planten zou ik in deze tent kunnen zetten als ik ze 30 dagen laat voorgroeien?

Re: Northern light, white widow

4 max. die white widow heeft sativa kenmerken en heeft dus de potentie nogal te groeien... succes.
    sigpic

Comment

ik wil fotos zien .....ik wil fotos zien .......

Comment

4 zal idd het max zijn denk ik , ik zou ze ook niet te lang laten voorgroeien.

Met afzuiging afgetrokken heb je nog +- 1m20 tussen je lamp en je plantjes, best bij overpotten goed op letten dat je die tot aan de lobblaadjes in de grond steekt.

Comment

nee..........
          waarom neem je niet gewoon de HESI startpakket zit alles in............compleet voorzien...gebruik het zelf al lang en ben er enorm tevreden over om eerlijk te zijn..........
          je tent met oppervlakte van 80x80 cm.....
          neem je 11 liter potten ben je 25 x25 cm kwijt....dus 3x3 is 9 stuks en je hebt 5 cm over.
          -neem je 6,5 vierkant: 20x20 kun je er 16 in kwijt want 20+20+20+20= 80
          dus 4x4=16 stuks.
          neem je 18 liter potten vierkant ben je 30x30 kwijt.....dus totaal 4 stuks met 20 cm ruimte over voor b.v. ventilator...
          overweeg eens de Hesi starterspakket............. zie mijn verslagen..........

HOU AUB rekening met sativa planten...deze kunnen enorm doorgroeien............ook na 4e week en worden sosm 120cm
          dus wil zeggen een tent van 160 hoogte...met filter er in is toch 30 cm kwijt dus nog 130 cm over......
          lamp erin tot bovenaan de filter is toch ook min 15 cm......dus weinig hoogte ruimte als je begrijpt wat ik bedoel.............

ben benieuwd ....greets Kweker
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Dan zal ik maar best 4 zaadjes laten ontkiemen zeker? Ik ga voor de Northernlight, white widow wordt men volgende kweekje wel.. Als dit me nu lukt tenminste.... Ik denk zelf dat ik deze week de zaadjes en dat starterspakket van HESI ga bestellen.... Dan kan ik er volgende week al aan beginnen....

Alvast bedankt voor jullie reacties, ik hoop dat het kweekje me lukt zodat ik hier een mooi verslagj kan neesschrijven... grtz Jointje

Comment

Comment

Bezig...
              X