Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

k2 & nlx

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: k2 & nlx

die emmer heb ik net gedaan tnx voor dat advies btw
      die kommetjes met die sponsjes ook voor de lv een volle is binnen 4 dagen leeg
      ik zat ook de denken aan 9 a 10 planten is ook wel genoeg op 120x120 cm
      en die 600watt licht geeft genoeg licht maar die cooltube houdt licht in hen ik het idee en verspreid het licht niet helemaal over het hele opper vlak op 100cm hoogte

nog 1 ding ik vindt mijn stammen niet echt dik en de bladeren zijn nog gelig
      ik ga het eens proberen met canna voeding ik lees er hier positieve dingen over

alle advies is welcome

bvd
      mvg
      ira the russian smoker

Comment

Dus die cooltube is niet echt aan te raden. Dan weten we dat ook alweer. Ik had al het vermoeden dat dat niet optimaal was. Het lijkt een ideale manier om van de warmte vanaf te geraken, maar bijna niemand gebruikt het.

Comment

voor de hitte is ie wel ok
          maar hoe die ze licht verspreid
          in mijn ogen is een 600w lamp in een tube et zelfde als een gewone 400

Comment

ik ben nu 10 dagen bezig ik denk niet dat ze
            over 4 dagen rijp zijn om over te stappen op 12/12
            maar begint te komen ik denk dat het 18 dagen worden
            maar ff de vraag hoeveel water is het best om te geven in deze periode
            ik doe nu 200ml om de 2 dagen maar heb het idee dat het is te weinig is .

Comment

Vraag het je dames

Steek je vinger in de grond en kijk of ze het droog heeft.... zoja... dan heeft ze wss wel dorst ja

Het is per plant per omgeving per pot verschillend....dus der zal niemand een echt juist antwoord kunnen geven (heb ik ook gemerkt naar paar keer vragen )
              sigpic
              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Dus die cooltube is niet echt aan te raden. Dan weten we dat ook alweer. Ik had al het vermoeden dat dat niet optimaal was. Het lijkt een ideale manier om van de warmte vanaf te geraken, maar bijna niemand gebruikt het.
                Je verliest zeer veel lumen door het glas waar de tube inzit, als je die niet nodig hebt niet onnodig gebruiken is men advies.

Watergeeftip zie Mr 3pozz
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Ziet er niet zo geweldig uit...
                  Hierbij het advies om de voeding voorlopig achterwege te laten,je ziet aan de dames dat ze het uitschreeuwen dat er dingen flink mis zijn.
                  De gele blaadjes kunnen duiden op verbrande wortels door de voeding.
                  Een emmer met een handdoek werkt wel maar en luchtbevochtiger heb je meer aan.
                  En zolang je plantjes niet ruiken kun je de afzuiging laag of zelfs uit kunnen doen als je HPS uit is om zo de LV op het goede niveau te krijgen en te houden.

De 1ste keer is ook best ingewikkeld,bij ons ging het ook niet zo best in het begin hoor
                  En ik zeg het nog maar eens: pas op met voeding in het begin.
                  Beter nog 1 weekje wachten dan dat ze het niet halen en jij weer naar de (dure)coffeeshop moet.
                  Ja toch ?

Succes en groetjes,Cootje

Comment

Cooltube is eigenlijk alleen nuttig als je CO2 in gasvorm geeft , je hebt dan een luchtdichte omgeving nodig.Ik zou hem verkopen en van de opbrengst een mooie reflector gaan halen.... Ik denk trouwens ook dat je met gewone afzuiging veel meer verse lucht bij je plantjes brengt.

Comment

UPDATE

nu 2 weken verder planten zien er weer redelijk gezond uit
                      morgen gaan ze op 12/12
                      ik hoop dat alles goed zal gaan
                      alle advies welkom als iemand wat ziet aan mijn planten wat niet goed is

lv is nu redelijk tussen de 40 en 50%

soms hoger als ik mijn afzuiger uit zet

ik hoop op advies

Comment

komt wel goed denk ik zo!ik zie dat je watergeeft langs de steel,beter geef je water langs de zijkant.dit omdat je planten hun zouten (afvalstoffen)langs de steel omhoog gooien!en zo spoel je dat dus terugbeter nog is van onderaf watergeven
                        grtz

Comment

ok ga ik doen

Comment

Comment

graag reacties in theorie zouden ze over 7 dagen klaar zijn
                              dat gaat niet gebeuren
                              gebruik nu plagron top activator
                              niet blij mee btw maar het is een activator heb ik dan nog iets als een top schooter nodig?

Comment

die zakjes shooting powder ofzo is dat wat?

Comment

Bezig...
                                X