Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekje, sweet afghani delicious, bubblegummer en iced grapefruit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekje, sweet afghani delicious, bubblegummer en iced grapefruit

Hallo growers,

Kleine update, vandaag omschakeling gedaan naar 12/12. ze gaan dus hun eerste dagje bloei in nu... vanaf nu ga ik ze water geven met voeding plagron bloom en eerste drie weken nog enzymes ook dit allemaal volgens voedingsschema van plagron, afgezuurd naar PH 6.0
    Zondag avond installeer ik mijn blumat systeem ook Benieuwd wat dit gaat geven. denk dat dit me goed al helpen als alles binnenkort dichtbegroeid gaat zijn. moet ik planten niet verzettten of uithalen om ze water te geven e krijgen steeds de hoeveelheid water naar gelang de droogte van de aarde. Ben benieuwd !!!

Foto's volgen bij volgende update'je als ze enkele dagen op 12/12 staan.

Grtzzz Newgrower

Comment

Hey medegrowers,

Vandaag 15 februari, Begonnen aan dag 4 van de bloeiDSC02121.jpgDSC02107.jpg
      DSC02108.jpgDSC02111.jpg
      DSC02110.jpgDSC02109.jpg
      DSC02113.jpgDSC02124.jpg

Grtzzzz en benieuwd wat jullie ervan vinden,

Newgrower

Comment

gaat goedd zie alleen al verkleurd blad bij foto vier onderaan ?
        een btje wolkachtig groen geel , naja let dr op gr batssman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Post
          gaat goedd zie alleen al verkleurd blad bij foto vier onderaan ?
          een btje wolkachtig groen geel , naja let dr op gr batssman

En dat wil zeggen ??? meer voeding geven of?
          sommige onderste bladeren zijn beetje beschadigd geweest door de potten toen ik ze water gaf en die zijn nu aan afsterven. denk mss daardoor dat blad op foto vier ook zo wat livht groen is? of denk je dat aan iets anders zou kunnen liggen ??

grtzzz newgrower

Comment

je krijgt dat normaal veel later in de bloei als de plant de voeding uit de bladeren trekt , en dat blad op die foto ziet er niet naar een baschidigd blad uit.... maja hou het gwn in de gaten dit is nog niet erg , zolang het niet nog erger word in dit stadium en nu mtn abrupt meer voeding gaan gevn moet je zekr niet doen , hou je maar gwn aan het schema , verder dat lichtgroene in de bovenste scheuten wat je beschreef is gwn normaal omdat ze nu nog flink omhoof schietten vanaf 12/12 dat trekt weg
            gr
            batssman

Comment

niet gelezen , maar ga je ze dieven of wat ga je doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roller View Post
                niet gelezen , maar ga je ze dieven of wat ga je doen?
                Lees het dan misschien eerst eens... das nogal de bedoeling van een kweekverslag hier denk ik op het forum

Maar om je toch een antwoordt te geven, waarschijnlijk zal ik ze dieven, nog te zien wat ze de eerste weken in hun bloei nog gaan bijgroeien natuurlijk, dus kan je nog niet echt een antwoord geven.maar waarschijnlijk wel ja.

Grtzzz Newgrower

Comment

ik had vannacht geen zin om die 6blz te lezen :p

succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roller View Post
                    ik had vannacht geen zin om die 6blz te lezen :p

succes!
                    Mja daar dienen de kweekverslagen toch voor dacht ik... en als je vragen hebt kan je ze gerust op deze link http://jointjedraaien.nl/wietforum/f30/ vragen door topic te openen. of de search functie te gebruiken.

grtzzz

Comment

The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Hey thx voor je reactie,

Dat klopt maar tot nu toe zijn ze nog volop aan het groeien en nog maar rond de dertig centimeter en die moeten nog goed doorgroeien komende weken, dus binnen weekje ofzo ga ik kijken wat vooruitgang het gegeven heeft nog het groeien en kijken wat ik mss ga dieven.
                        Zelf de zijscheut van helemaal onderaan is tot boven gekomen, dus waarschijnlijk zal ik niet moeten dieven aan mijn hoofdstam, maar als de zijscheuten nog goed doorgroeien zal ik die elk appart, zijscheut per zijscheut dieven zodat ze al hun energie bovenaan elke scheut kunnen steken.

Grtzzz Newgrower

Comment

gaat goed daar zo te zien,mooi groen.
                          greetzzz

Comment

goed bezig zal allemaal wel goedkomen .k spring wel eens binnen morgen ofzo grts

Comment

Vindt het leuk om te zien hoe mijn Afghani plantje er eventueel binnenkort zal uitzien. Als het even mooi lukt als bij jou tot nu toe zal ik heel tevreden zijn!
                              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Hey Growers,

Plantjes groeien snel vooruit hoor, staan ondertussen al 8 dagen onder 12/12 600W HPS.
                                ze zijn ondertussen al van hun 20 - 25 cm gegroeid naar 35-40cm...
                                zij-vertakking groeien mooi mee de hoogte in...ondertussen is het al lekker een groen veldje geworden. Blumats zijn ook geinstalleerd en lopen lekker. alle plantjes staan er echt gezond bij en alle bladeren naar boven gericht
                                Elke plant toont nu aan, dat de bloei in gang geschoten is, op elke plant komen de eerste witte haartjes al. Morgen of maandag breng ik een update met foto's zodat jullie de verandering goed merken 1 week later dan vorige foto - update.

Grtzzzz Newgrower

Comment

Bezig...
                                X