Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekje, sweet afghani delicious, bubblegummer en iced grapefruit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekje, sweet afghani delicious, bubblegummer en iced grapefruit

Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
    Zoals je zegt: tot de groei bovengronds gaat versnellen De fasen zien er als volgt uit: ontkiemen 1 week, zaadling fase (wortelontwikkeling) duurt 2 weken en dan begint de vegetatieve groei waarbij de energie van de dames zich minder gaat richten op de wortelontwikkeling en meer op het vormen van groei bovengronds. Afhankelijk van de grootte kan je zelf bepalen hoe lang de vegetatieve fase duurt, tenminste als het geen auto-flower soort is uiteraard. De duur van de verschillende fasen zijn daarnaast wel afhankelijk van de omgeving, zou best een week of 2 langer kunnen zijn als er niet aan de behoefden wordt voldaan. Dus neemt de groei explosief toe, dan weet je genoeg

Greetz

oke bedankt voor de mooie uitleg weer psycho
    Starten straks aan hun dag 8 van de groei sinds ze boven de grond gekomen zijn, dus nog weekje en de vegatatieve groei zal starten ongeveer... als ik het goed snap

Grtzzz

Comment

OI! Newgrower

Heel mooie foto's,deze kweek ziet er al veel belovend uit.
      Succes nog met het vervolg van je kweek!!Wat je L.V betreft niet teveel zorgen over maken.TIP:emmer plaatsen met water en een vod,of handdoek in hangen in je kweekhok. Groeten,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjille View Post
        OI! Newgrower

Heel mooie foto's,deze kweek ziet er al veel belovend uit.
        Succes nog met het vervolg van je kweek!!Wat je L.V betreft niet teveel zorgen over maken.TIP:emmer plaatsen met water en een vod,of handdoek in hangen in je kweekhok. Groeten,

Comment

hey,
          heb even alles doorlezen
          leuke opzet.
          denk niet dat je met de luchtvochtigheid veel problemen zal hebben,waarden die je melde zijn toch aanvaardbaar,denk ik.
          paarse steeltjes heb ik ook en mijn gedacht was dan ook de aangezogen lucht die iets te koud zou zijn.
          mijn plant die recht voor het aanzuiggat stond had er veel last van en de achterste planten die niet zo in de trek stonden minder,dus zou er wel een verband kunnen zijn al ben ik dit niet zeker.denk wel niet dat de planten er zoveel last van hebben,deze van mij groeien anders prima ook met paarse stengels.kan wel niet zeggen of dit invloed geeft op herma's.

ps:hebben zaterdag nog samen gezeten had je gezegd even te reply'en,hier ben ik dan ook.
          hopelijk herken je deze reply'er,blijf je zeker volgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JANVRB View Post
            hey,
            heb even alles doorlezen
            leuke opzet.
            denk niet dat je met de luchtvochtigheid veel problemen zal hebben,waarden die je melde zijn toch aanvaardbaar,denk ik.
            paarse steeltjes heb ik ook en mijn gedacht was dan ook de aangezogen lucht die iets te koud zou zijn.
            mijn plant die recht voor het aanzuiggat stond had er veel last van en de achterste planten die niet zo in de trek stonden minder,dus zou er wel een verband kunnen zijn al ben ik dit niet zeker.denk wel niet dat de planten er zoveel last van hebben,deze van mij groeien anders prima ook met paarse stengels.kan wel niet zeggen of dit invloed geeft op herma's.

ps:hebben zaterdag nog samen gezeten had je gezegd even te reply'en,hier ben ik dan ook.
            hopelijk herken je deze reply'er,blijf je zeker volgen.
            hey maatje, cava?

ja dacht wel jij het was als ik je nickname las
            zo jij hebt er ook last van gehad van die paarse steeltjes...
            zal inderdaad wel zo erg nie zijn maar zou het toch wel willen voorkomen, dus beetje afwachten...ja denk als ze paarse steeltjes krijgen dit wel beetje stress geeft, naar mijn gedacht door te veel stress kunnen ze herma's worden,
            Maar denk dit wel zo erg allemaal niet is, maar toch

Grtzzz en thanks voor volgen van mijn topic

Comment

Staan mooi op schema.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Staan mooi op schema.

Thanks voor je comment beowulf

voor de rest alles goed volgens jou? moet ik me zorgen maken om die wat paars wordende steeltjes of kan geen kwaad?

Grtzzz

Comment

Nope, stengels van bladeren kleuren altijd wel wat paars. Althans bij mij toch. Als ze echt rood beginnen zien dan heb je een temperatuurprobleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Nope, stengels van bladeren kleuren altijd wel wat paars. Althans bij mij toch. Als ze echt rood beginnen zien dan heb je een temperatuurprobleem.

Comment

Hallo growers,

Hier zijn we dan terug met een update, plantjes zijn nu hun 16de dag begonnen in de groei 18/6. Hebben al allemaal 3 internodes, de ene wat korter op elkaar dan de andere. vraag me daarom ook soms af of ze wel goed groeien, want zijn nu toch aan week 3 bezig van de groei en meeste plantjes zijn allemaal nog maar 10 tot 15 cm groot. omdat ik ook van plan was te toppen en fimmen vraag ik me wel af nu of ik daar niet best wat mee w8.
                      Voor de rest ziet er volgens mij wel alles goed uit.
                      Nieuwe zijscheuten groeien goed mee. bladeren zijn mooi groen allemaal en geen slechte verschijnselen op de planten.
                      Krijgen nu bijna allemaal 500ml water om de twee dagen ( met enzymen 1ml/liter water) voor de rest niks van voeding om dat me verteld was de bio grow mix van atami ook 3 weken voorbemest was. maar daar zit ik nu eigenlijk bijna aan,
                      raden jullie me dan aan nu toch nog wat groei voeding bij te geven voor tot ik ze in bloei zet?

Hier verder nog wat foto's.

Benieuwd wat jullie mening is growers

DSC02047.jpgDSC02048.jpg
                      DSC02049.jpgDSC02050.jpg
                      DSC02051.jpgDSC02054.jpg
                      DSC02055.jpgDSC02056.jpg
                      DSC02057.jpg

Stel gerust vragen en geef reacties medegrowers

Grtzzzz Newgrower

Comment

mooie planten heb je man ! zien er inderdaat allemaal mooi gezond en sterk uit ! komt dik inorde maatje nog veel succes met je kweek !
                        Ik ga nu week 3 in en kies voor tl lampen voor de groei scheelt in de portefeuill ! http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...684/page2.html http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...84/page2.html1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door greensteven View Post
                          mooie planten heb je man ! zien er inderdaat allemaal mooi gezond en sterk uit ! komt dik inorde maatje nog veel succes met je kweek !
                          Ik ga nu week 3 in en kies voor tl lampen voor de groei scheelt in de portefeuill ! http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...684/page2.html http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...84/page2.html1
                          hey bedankt voor je reactie,

ja inderdaad is tl goedkoper maar krijg je rapper gestrekte plantjes door mijn gedacht, en ik zit met maar met een hoogt van 1 m 60 dus plantjes mogen maar 80 cm worden ongeveer max... daarmee onder de 600 w hps zijn ze bosserig ondervind ik nu. dan binnen weekje toppen of fimmen ongeveer en gaan breedde planten worden dan. maar inderdaad wel duurder in verbruik.

grtzz

Comment

Leuk verslag newgrower, ik zet m op de volgstand
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                              Leuk verslag newgrower, ik zet m op de volgstand

hey bedankt voor het volgen van mijn kweekje, is mijn eerste keer, dus is nog wat expirimenteren maar lukt wel aardig tot nu toe, goed geinformeerd alvorens te starten, en al doende leert men
                              maar denk alles wel goed gaat tot nu toe. laat ons hopen het zo verder loopt de gehele kweek.

Grtzzz Newgrower

Comment

Bezig...
                              X