Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1ste kweekje, sweet afghani delicious, bubblegummer en iced grapefruit
Vandaag 02/02/2010 Begin van dag 17 Groeifase 18/6
Plantjes hebben korte internodes en de nieuwe zijscheuten gaan heel goed
Zien er gezond uit, niks van problemen tot nu toe.
Daarnet alle plantjes gefimd na 4 internodes. Hopelijk is het fimmen beetje gelukt Heb al vast van elke gefimde plant een foto gemaakt zodat jullie kunnen meekijken en zeggen of het fimmen goed gedaan is
Re: 1ste kweekje, sweet afghani delicious, bubblegummer en iced grapefruit
hey janvrb,
ben ook beneiuwd hoe ze gaan reageren, is eerste keer ik dit probeer, wou ze eerst allemaal toppen, maar dacht van ja, waarom niet direct eens proberen te fimmen, lukt het niet goed binnen enkele dagen kan ik in noodgeval de gefimde top er nog af knippen zodat ze eigenlijk getopt zijn dan, maar laat ons hopen het fimmen gelukt is
hallo,,
ga vanaf morgen voor de eerste keer beginnen met het zelf kweken van wietje,, het zou me altijd kunnen helpen met tips want weet er eigenlijknog niet zoveel van over zelf kweken..
ga morgen beginnen met het ontkiemen van mijn 5 bubblegummers in een grodan delte watje,, ga het kweken in mn tuinhuisje met de ruimte van: lengte.2meter breedte.1meter hoogte.2meter en voorzien van 1: 600watt philips en 1 afzuigsysteem. is de ruimte groot genoeg om deze 5 zaadjes te kunnengroot brengen?
hallo medegrowers,
thanks voor al jullie opvolgingen en reacties !!!
wel minder nieuws over het fimmen
Vandaag effe gaan kijken en wat zag ik dat fimmen niet goed gelukt is, want alles is beginnen verder groeien...
De bladeren zijn open gegaan en begonnen gewoon ook te groeien maar dan met gelijk geknipte vingers. en in midden groeide de plant gewoon verder en de nieuwe scheute was ook al aan groeien, dsus fimmen , jammer genoeg mislukt,
kan wel geen foto's zetten, want toestel heeft het gisteren jammer genoeg begeven...
echt jammer dat fimmen niet goed geslaagd is, maar je zag goed de plant gewoon aan verder groeien was zoals voor het fimmen, maakte nieuwe internodes aan zelf,
heb nu de meeste getopt allemaal deze morgen, 2 zagen er precies wel gelukt uit en heb ik hun gang laten gaan. dus nog paar dagen 18/6 nu en dan zet ik ze op 12/12
Comment