Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dit is echt spijtig om te zeggen maar dat zijn geen toppen, maar balletjes van een mannetjesplant...
Ik hoop voor jou dat er toch nog een vrouwtje bijzit, maarja spijtig om het zo te moeten zeggen, maar aan die mannetjes heb je helemaal niks aan tenzij je zaden wil gaan kweken..
Veel succes nog,
grtz
Skanna
ps: deze foto maakt het je misschien een beetje duidelijk:
Hebben ze allemaal van die balletjes?
Die foto is dat van de plant links onder? Mannelijke planten groeien sneller in de hoogte zodat ze de vrouwtjes goed kunnen bestuiven.
Eumhh ja dat is effe minder nja ik heb hier nog paar fotos niet scherp maar hopelijk kan je er iets mee en 2 andere hebben niet vna die balletjes de links onder de grootste heeft niet van die balletjes
Ik kan het niet zo duidelijk zien maar ik denk wel dat het vrouwtjes zijn.
Sinds mannetjes altijd sneller zijn zodat ze de vrouwtjes op tijd kunnen bestuiven.
Zie je witte draadjes in de oksel of de hoofdtop ?
Dat zijn dan waarschijnlijk vrouwtjes of hermafrodieten .
Hehe nee het zullen wel vrouwtjes zijn, dat hoop ik toch voor jou .
Laat die fotos maar komen!
Peace
ow jaa de grootste en die daar achter de toppen lijken wel op de foto die skannabiz mij stuurde ik zie een topje met 2 of meerdere haartjes er naast lopen witte haartjes dus de grootste moet wel een vrouwtje zijn
en de achterste heeft precies de zelfde als de grooste
Dat zijn dan waarschijnlijk vrouwtjes of hermafrodieten .
Hehe nee het zullen wel vrouwtjes zijn, dat hoop ik toch voor jou .
Laat die fotos maar komen!
Peace
ow jaa de grootste en die daar achter de toppen lijken wel op de foto die skannabiz mij stuurde ik zie een topje met 2 of meerdere haartjes er naast lopen witte haartjes dus de grootste moet wel een vrouwtje zijn
en de achterste heeft precies de zelfde als de grooste
dus moet ik nu al de mannetjes planten eruit halen? of hebben jullei een beter idee?
Mijn zaad komt altijd van growshop Alien, dus mischien kan je daar ff kijken naar een passend soortje. Beetje scrollen naar beneden bij de zaadpage en je hebt keus zat.
Comment