Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb het geprobeerd met een vergrootglas maar ik zie alleen kleine witte puntjes door het vergrootglas ik kan die kristallen niet echt van dichtbij bekijken iemand een idee? wat het kan zijn
ik heb fotos gemaakt met een vergrootglas voor me camera meschien kunnen jullie het beter zien
ik denk dat ik vandaag emiel zijn update moet
want ik ben ff naar hem toe geweest om diagnose te stellen over hoelang ze/hij nog moest
ik ben dus tot rare conclusies getrokken
1: het is een herma geworden
2: 1 of andere vlieg heeft haar compleet bevrucht want bijna overal waar je kijkt zie je kleine topjes met wiet en een heleboel zaad emiel weet er geen raad mee hoe dat is gekomen
dus had hem gevraagd heb je haar compleet bevrucht met stuifmeel dus hij zij nee
kleine aparte topjes
dus toen had ik gevraagd heb je haar ergens vandaan verplaats toen zij hij ja vanaf mn kamer naar de schuur ,,,
dus ik kwam met een conclusie als je haar dan zo gestresst heb dan kan het een herma zijn geworden maar ik heb mn twijfels zo
maar heb je een foto, de fotos zijn genomen met mijn telefoon dus kwaliteit kan beetje minder zijn had geen digi camara mee
Ok Mensen na een welverdiende vakantie van 3 dagen ben i kweer terug in nederland ik was in belgie me planten zijn nu perfect in orde de blaadjes krijgen al een soort vna paarsig bruine rand? iemand een idee en ja de grooste gedeelte haartjes van de kleine plant is bruin dus dat is al erg mooi
Bijna klaar om te oogsten die kleine
Veel plezier ermee
Grtzzz
idd ik had een paar dagen geleden een topje afgeknipt en gedroogd ik heb het gister aaf getest het smaakt naar limoen/citroen echt super nice een erg lekker wietje
Zoals beloofd een paar fotos de kleine plant is gewoon bijna klaar erg nice de grote plant mag nog even door bloeien maar die begint al best aan het eind te komen
Geen idee darkies zij dat ze nog 2 weken moesten bloeien die grote meschien maar die kleine zker niet die ga ik denk aan het eind van de week oogsten of heeft iemand anders een ander idee erover?
Comment