Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

moederplant vanuit een zaadje vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

moederplant vanuit een zaadje vraagje

Korting op 420shop
    Ik heb wat zaadjes laten uitkomen met de bedoeling om er een paar moederplanten uit te halen maar zit met de volgende vraag.
    Ik heb nu planten vanuit een zaadje die een maand staan en nog altijd op 18/24 uur staan maar als ze niet in bloei komen hoe kom ik er dan achter of het vrouwtjes zijn en zich als moederplant gaat gedragen?
    Ook kan geen foto's of filmpjes op youtube vinden die me laten zien hoe ik van een moederplant moet stekken.
    Mijn foto's op youtube:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    Last edited by Nostra; 17 January 2010, 13:13.

Re: moederplant vanuit een zaadje vraagje

Je kunt er een stek van nemen en deze meteen op 12/12 zetten de stek verraad dan na twee weken het geslacht. Je moeder is genetisch identiek dus heeft ook deze sexe. Je zou een moeder ook zelf twee weken op 12/12 kunnen zetten an als je het geslagt weet weer op 18/6 om haar weer terug in de groei te krijgen. Dit levert wel wat vertraging op. Over hoe je stekken neemt is opt forum meer dan genoeg info te vinden.

Grtz

Comment

Hoi Monty, bedankt voor je reactie maar moet ik de stek snijden van waar de "dieven" zitten of de top van de plant. Ik weet dat het met een scheermesje moet maar ik heb nog nergens een voorbeeld kunnen vinden hoe dat precies moet. Zit me suf te googlen maar vind niets.

Comment

Je dieven groeien uit tot zijtakken als deze 3 nodes gemaakt hebben kun je er een stek van nemen. Een topstek gaat ook echter deze wortelen iets moeilijker. Het is echter als je toch wil toppen, wat bij een moedertje wel de bedoeling is, een goede stek om je geslacht te bepalen.

Grtz

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=wYg43cKmszQ hier is het duidelijk uitgelegd kijk maar es naar het filmpje
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

monty en smoking fifi, dat waren goede links waar ik echt wijzer van geworden ben, want ik begreep het allemaal niet meer zo goed met alleen lezen. Hartstikke bedankt.

Comment

Bezig...
            X