Ik ben sindskort in het bezit van een philips 400w son-t pia lamp met de hele zooi er bij (voorschakel apperatuur en spiegel kap),
nou wou ik de lamp vandaag voor het eerst in het stopcontact steken, en zag een giga vonk. meteen de stekker uit het stopcontact gehaald en advies aan het in winnen. ben een beetje terug houdend geworden sinds ik op 13 jarige leeftijd een huis ben kwijt geraakt door brand als gevolg van kortsluiting...
Heb ik alles goed aangesloten? hoort dit te gebeuren (die vonk in het stopkontact)
is het zo dat de voorschakel apperatuur verschil ziet tussen de 0-draad en de fasedraad?
zo ja, hoe kom ik erachter wat in mijn pand de fase / 0-draad is
of kan het zo zijn dat de vorschakel apperatuur stuk is ofzo?
zal zo ff foto sturen van hoe het aangesloten zit.
alvast bedankt
nou wou ik de lamp vandaag voor het eerst in het stopcontact steken, en zag een giga vonk. meteen de stekker uit het stopcontact gehaald en advies aan het in winnen. ben een beetje terug houdend geworden sinds ik op 13 jarige leeftijd een huis ben kwijt geraakt door brand als gevolg van kortsluiting...
Heb ik alles goed aangesloten? hoort dit te gebeuren (die vonk in het stopkontact)
is het zo dat de voorschakel apperatuur verschil ziet tussen de 0-draad en de fasedraad?
zo ja, hoe kom ik erachter wat in mijn pand de fase / 0-draad is
of kan het zo zijn dat de vorschakel apperatuur stuk is ofzo?
zal zo ff foto sturen van hoe het aangesloten zit.
alvast bedankt
Comment