Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Batmix - Wat zijn de na en voordelen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Batmix - Wat zijn de na en voordelen?

    Korting op 420shop
    Hallo!
    Ik heb opnieuw een vraag.

    Ik kweek nu voor het eerst met bBatmix van Plagron en ik merk dat alles een beetje trager lijkt te gaan, maar ik vind het wel heel gemakkelijk aangezien ik niet hoef bij te voeden de eerste 4 tot 6 weken.

    Maar kan het zijn dat de opbrengst wat lager is bij Batmix?
    Kan er mij iemand vertellen wat zoal de nadelen zijn?
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Batmix - Wat zijn de na en voordelen?

    de opbrengst lager?

    Het grote verschil is gewoon dit is een voorbemeste grond waar mest in zit voor 4/8weken en bij een light grondje moet je zelf bijmesten. Een nadeeltje is misschien dat die wel te zwaar bemest is voor een zaadje of stek in te starten (altijd starten op stekgrond)
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Batmix - Wat zijn de na en voordelen?

        Vriendelijk bedankt voor de goede uitleg.

        Dat het trager gaat zal wel aan mij liggen dan.
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #5
          Re: Batmix - Wat zijn de na en voordelen?

          Nee, eigenlijk niet. Overvoeding laat het altijd wat trager gaan in het begin, heb ik ook ervaren, kan heel goed aan teveel voeding liggen in je medium, gewoon dat het iets te sterk is. Zou toch niet gaan bijvoeden dan . Althans niet in het begin, na verloop van tijd (lees: in de bloei) zal het medium toch uitgeput geraken. Post eens wat fototjes mocht je tijd hebben, altijd leuk

          Comment


            #6
            Re: Batmix - Wat zijn de na en voordelen?

            Heb er een nieuw topic over geplaatst met foto's, het is precies verergerd.

            Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment

            Bezig...
            X