Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja kan ook zijn dat je teveel voeding geeft hoor.
Het beste en het laatste wat je kan proberen is ze geen voeding meer te geven voor een tijdje en alleen water tot ze zich herstellen ik heb dit probleem nog nooit voor gehad maar kweek dan ook met Bio nova
en wat betreft de grond ziet er redelijk zwaar uit,bevat deze perliet?en meet je ph eens,eventueel je ec-waarde daar kom je veel door te weten.
veel succes
gebruik je verse potgrond? universele? hij heeft gelijk als ie zegt dat je er perliet moet bij doen ik doe er micro-life van bio nova bij die verbeterd de lucht/water huishouding van de grond.
Volgens mij is er niks meer aan te doen dan hopen op wat oogst; Te veel water in het begin, daardoor weinig wortelontwikkeling, daardoor nu problemen met transport van alle voedingsmiddelen, ik had dit al een paar keer, dacht dat ik gek werd. de volgende keer droog ik ze uit tot ze bijna slaphangen, de teringwijven
Comment