Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stroomonderbreking in srtaat. Wat nu ??????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stroomonderbreking in srtaat. Wat nu ??????

Korting op 420shop
    dag growers.
    heb net mijn lichturen veranderd naar 07h00 tot 19h00 overdag dus. (minder lawaai in de nacht) alles loopt op wieletjes tot nu. Net bericht gehad voor een mogelijke stroom onderbreking binnen een paar dagen van 13h tot 17h.

dit wil dus zeggen dat mijn plantjes maar 5h licht hebben tot 13h. en dan nog eens 2h tot 19h00 en ik denk niet dat ze dat leuk gaan vinden.
    wat moet ik doen op die dag want ik weet me geen raad?
    Heb geen geld voor stroomgroep.

Alle info welkom dank u allemaal. gr Cannalove

Re: Stroomonderbreking in srtaat. Wat nu ??????

Als het ZEKER is dat je stroomonderbreking zal hebben en als 1 dagje met wat onregelmatige stroom zo'n effect heeft dan zou je best nu je uren al wat verleggen, je hebt net overgeschakeld dus dat kan nog net.

Sowieso geen ideale situatie met de lichten die aan gaan en direct weer af om dan weer aan te gaan en na 2u weer af...

Comment

Ik heb nog 3 dagen dus kan ik mss iedere dag een beetje spelen met de lichturen. zodat ze nacht hebben op de uren van de stroomonderbreking. of best in 1 keer veranderen ??? heb al eens stroomonderbreking gehad tijdens begin groeifase en dat was niet zo best de verwarming was weggevallen.

waar zouden ze meest last van hebben langer dag of langer nacht?

Comment

Heb je andere zelfde topics verwijdert, aub let er een beetje op om in de toekomst niet opnieuw 3 x eenzelfde topic te creeeren

Mvg,
        Smoking Fifi
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Bezig...
        X