Vraagje: Ik heb (hybride)Haze stekken staan, bloeien af in 9 weken, maar weet de naam niet meer. Ik heb ze 3 dagen op 18/6 gezet, daarna 7 dagen op 12/12 onder een 400 watt HPI, afstand 45 cm. Sinds 5 dagen onder een 600 watt HPS, afstand 65 centimeter. LV rond de 50%, temp is aan 24, uit 18,5 - 19,5
Ze hebben een tikker gekregen van het transport (kou), maar de stelen worden langzaam aan weer mooi groen zonder paarse strepen.
Ik zie al duidelijk de eerste vrouwelijk verschijnselen.
De vraag is nu of ik ze toch niet te veel klein heb willen houden en nu dus eigenlijk afsteven op te kleine planten, of dat ik gewoon vertrouwen moet hebben in de lengte die elke haze gaat hebben.
Wat u te doen? Laten gaan, of toch maar weer terug naar 18/6, met wat stress, maar wel op evt goede lengte............
Grtz Fashim
Ze hebben een tikker gekregen van het transport (kou), maar de stelen worden langzaam aan weer mooi groen zonder paarse strepen.
Ik zie al duidelijk de eerste vrouwelijk verschijnselen.
De vraag is nu of ik ze toch niet te veel klein heb willen houden en nu dus eigenlijk afsteven op te kleine planten, of dat ik gewoon vertrouwen moet hebben in de lengte die elke haze gaat hebben.
Wat u te doen? Laten gaan, of toch maar weer terug naar 18/6, met wat stress, maar wel op evt goede lengte............
Grtz Fashim
Comment