Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weet niet goed wanneer te toppen??????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: weet niet goed wanneer te toppen??????

    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
    Als je de overgangsfase (de 1e 2 wkn van de bloei, afhankelijk van de soort) voorbij bent zou ik dat zelf niet meer doen Buf, worden ze dan te groot kan je altijd nog geleiden of bijbuigen (sommigen knakken zelfs, maar da's niet mijn eum..ding).

    Comment


      #17
      Re: weet niet goed wanneer te toppen??????

      Monty haalde al aan dat het wel verstandig is niet te dicht op elkaar te toppen. Ik zat zo even te scannen door dit topic maar kon niet direct zien wat voor soortje je kweekt. en dat is best belangrijk gezien die maximale hoogte van je. Toppen geeft namelijk ook een signaaltje af aan de plant dat er groeiwerk gedaan moet worden, en te ver in de bloei remt dat dan weer de top-ontwikkeling, en daar gaat het je om

      heel veel succes gewenst iig
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: weet niet goed wanneer te toppen??????

        Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
        Monty haalde al aan dat het wel verstandig is niet te dicht op elkaar te toppen. Ik zat zo even te scannen door dit topic maar kon niet direct zien wat voor soortje je kweekt. en dat is best belangrijk gezien die maximale hoogte van je. Toppen geeft namelijk ook een signaaltje af aan de plant dat er groeiwerk gedaan moet worden, en te ver in de bloei remt dat dan weer de top-ontwikkeling, en daar gaat het je om

        heel veel succes gewenst iig
        hey moreweed,

        inderdaad zoals monty al zei niet te kort op een toppen, dus ja daarom ik mss best maar een keer top anders gaan ze te groot worden als ik ze twee keer ga willen toppen. heb 2plantjes bubblegummer en 2 plantjes iced grape fruit van x line female seeds.


        grtzz

        Comment


          #19
          Re: weet niet goed wanneer te toppen??????

          Laat het afhangen van de groeisnelheid zou ik zeggen. Lekkere soortjes in elk geval, ik weet zo niet uit mn hoofd hoe groot die normaal worden. Tegen de tijd dat je eventueel 'n tweede keer wilt toppen kan je altijd even wat foto's posten hier, je hebt wel gemerkt dat de respons hier aardig rap is, en vaak van meerdere personen.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: weet niet goed wanneer te toppen??????

            Ik heb Royal Quen W Widows in een kas staan (haal ze bij mooi weer naar buiten in de volle zon. Wanneer is het verstandig deze te toppen en dus ook hoe vaak. Met sinds zeer kort een 5de internode, zie foto. Staan in 50L kuipen

            Planten mogen maximaal 2 meter worden.

            Alvast harstikke bedankt.
            Last edited by Walt; 9 June 2010, 08:36.

            Comment

            Bezig...
            X