hallo,
ik wil ook eens een keer gaan kweken, omdat ik smoke, en dus ook weet dat dat best wel wat geld kost zou ik dit wel eens willen proberen het is binnen in mijn huis, hou het graag very-low budget ik begin eerst met 1 plantje, feminised seed wil ik gaan halen, en als het goed lukt zou ik wel vaker en meer gaan zetten natuulijk
ik heb nog helemaal niks ik heb wel wat rondgelezen op het forum, en weet nu wel het een en ander over ontkiemen, in de bloei, dieven, toppen, wanneer je moet oogsten(trichos ofzo) hoe je moet drogen, mannetje of vrouwtje, maar heb wel nog wat vragen..
1: hoe krijg je kraanwater, op de juiste PH-waarde voor de plantjes
2: wat voor grond zou ik moeten hebben, waar is dit te halen, hoe duur?
3: welke potten zou ik moeten hebben, hoeveel L?
4: lampen, welke? hoeveel watt? hoeveel afstand van de plant?
5: hoelang moeten ze groeien?
6: hoeveel water drinken ze? ;o
voor de rest zou t nog wel even handig zijn als iemand even kan samenvatten hoe en wat als ik antwoord krijg zal ik ook natuurlijk foto;s van me plantjes maken en posten
hoop dat ik snel antw krijg, want wil erg graag beginnen
Rustig..
ik wil ook eens een keer gaan kweken, omdat ik smoke, en dus ook weet dat dat best wel wat geld kost zou ik dit wel eens willen proberen het is binnen in mijn huis, hou het graag very-low budget ik begin eerst met 1 plantje, feminised seed wil ik gaan halen, en als het goed lukt zou ik wel vaker en meer gaan zetten natuulijk
ik heb nog helemaal niks ik heb wel wat rondgelezen op het forum, en weet nu wel het een en ander over ontkiemen, in de bloei, dieven, toppen, wanneer je moet oogsten(trichos ofzo) hoe je moet drogen, mannetje of vrouwtje, maar heb wel nog wat vragen..
1: hoe krijg je kraanwater, op de juiste PH-waarde voor de plantjes
2: wat voor grond zou ik moeten hebben, waar is dit te halen, hoe duur?
3: welke potten zou ik moeten hebben, hoeveel L?
4: lampen, welke? hoeveel watt? hoeveel afstand van de plant?
5: hoelang moeten ze groeien?
6: hoeveel water drinken ze? ;o
voor de rest zou t nog wel even handig zijn als iemand even kan samenvatten hoe en wat als ik antwoord krijg zal ik ook natuurlijk foto;s van me plantjes maken en posten
hoop dat ik snel antw krijg, want wil erg graag beginnen
Rustig..
Comment