Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd dringend

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: hulp gevraagd dringend

    ok zal nu zeker opletten met elke dag water te geven zal nog iets laten weten thnx grtzzz

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: hulp gevraagd dringend

        ok motion thnx ik heb nog geen voeding gegeven dus moest het wel door te veel water zijn nu ga ik een 150 ml geven en iedre dag voelen is ie nog vochtig ga ik overslaan tot de grond bijna droog is Grtzzzz

        Comment


          #19
          Re: hulp gevraagd dringend

          Je moet genoeg water geven zijn baby's die hebben water nodig
          Hoe weet je weet je of je genoeg water geeft voel aan de pot.... je kan voelen hoe veel water er in zit. Afgemeten water geven werkt niet de ene plant drink meer dan de andere.
          Je ziet toch ok dat de helft van de aarde in je pot droog is ? zet je dat niet aan denken?

          groetjes
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: hulp gevraagd dringend

            je kan goed zien dat het juist het bovenste laagje is precies dat droog licht , daaronder ligt toch donkere aarde :/

            MvG Izzz

            Comment


              #21
              Re: hulp gevraagd dringend

              Hi Cannabia

              Ik wou even zeggen dat ik ook zo'n schatjes staan heb van ongeveer
              dezelfde leeftijd (15 - 20 dagen) .

              Ik gebruik momenteel 1,4 l potten (moet dringend verpotten). Ik geef ze nog geen 75 ml per dag. En ze staan er toch gezond bij .

              Aangezien je luchtvochtigheid in orde is, denk ik dat je ze minder water moet geven. Beter iets droger dan te nat ...


              Ik moet me soms echt in houden om ze geen water te geven want als het aan mij lag, gaf ik ze constant water, dat ze goed kunnen drinken maar

              En anders een tensiometer ... de mijn moeten eens dees dagen arriveren , ben wel is nieuwsgierig wat da gaat geven.

              Grtz
              "Hoe ingewikkelder het probleem, hoe belangrijker de oplossing"

              Comment


                #22
                Re: hulp gevraagd dringend

                belladonna kijk es goed naar die foto's de aarde er zit een groene schijn op dus hebben ze toch te veel water h'

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: hulp gevraagd dringend

                    nooit elke dag water geven is nooit goed zo ontwikkelen de wortels slecht liever iets droger dan te nat.

                    Gtrz

                    Comment


                      #25
                      Re: hulp gevraagd dringend

                      ja ik ga er aan denken motion kheb eergisteren beetje gegeven gisteren gewacht want ze waren nog vochtig ga vanavnd nog eens kijken alst nodig is ga ik beetje bijgeven anders nog een dagje wachten Grtzz

                      Comment

                      Bezig...
                      X