Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gram per plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gram per plant

    Korting op 420shop
    Hoi

    Ik ben net mijn eerste binnenkweek begonnen met drie Arjans' Haze #2 plantjes Ze gaan mooi (zie microkweek) maar vraag me toch iets af...

    Als ik er drie (T5) TL-lampen (14W) inhang... Met combo 2 keer cool/1 warm white in de groei en 3 warm Whites in de Bloei....

    En dan nog twee of drie 24W spaarlampen (warm white) erin steek....

    (In 10L potten) Met gewone standaardvoeding....

    Hoeveel gram zouden jullie schatten dat hier afkomt per plant? (Evt in SCROGG)

    Ik weet dat het afhangt van plant tot plant en omstandigheden, maar omdat ik nog niet veel posts over deze soort heb gelezen wil ik toch en idee krijgen


    Ps. Gigantische oogsten zijn mijn doel niet
    Acid, the drug that changed our world.

    #2
    Re: Gram per plant

    Je hebt iets van een 90/100w hangen.Dat wil zeggen dat een ervaren kweker iets van een 100g kan halen.Voor een beginner is dat met een beetje geluk maximum de helft in totaal , niet per plant.

    Comment


      #3
      Re: Gram per plant

      Valt niet echt te schatten wat je planten zullen opbrengen.
      Er zijn veel te veel factoren die daar een rol in gaan spelen tijdens je kweek

      MvG Izzzz

      Comment


        #4
        Re: Gram per plant

        nope.....zul je niet weten.............ik haal soms wel eens topresulaten van meer dan 1 gram...soms slecht 0,6 gram per wattage.........ga ervan uit dat het aantal watt delen dor de helft moet je er wel enigszins bij zitten
        denk ik................
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5
          Re: Gram per plant

          oke. Bedankt
          Acid, the drug that changed our world.

          Comment


            #6
            Re: Gram per plant

            hoi



            planten onder spaarlampen en tl's mogen wel langer staan dan onder een hps.

            heb eens 4 lowryder dames gehad onder een hps en die waren klaar exact 8 weken na ontkieming onder spaarlampen doen ze er bij mij net geen 10 weken over. zekr in jou geval met het soortje dat je hebt mag je reken op 14 weken 12/12 die Arjans' Haze #2 zijn wel goede opbrengers als je ze goed verzorgd. als je niet te veel problemen krijgt in de loop van je kweek denk ik dat toch een gram of 65 zal hebben let wel op met de voeding bij sativa's ! ze hebben rap te veel .

            greetz,

            Comment


              #7
              Re: Gram per plant

              Oke... Ik heb tijd zat hoor

              Verzorgen doe ik ze zeker...
              Acid, the drug that changed our world.

              Comment

              Bezig...
              X