Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fimmen goed gedaan :?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Fimmen goed gedaan

    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
    Toen ik goed naar je 1e foto zat te kijken leek het er idd al een beetje op dat je de knip wat hoog had zitten. Je hebt nu dus gewoon de hoofdtop eruit getrokken als ik het goed begrijp ?
    ja inderdaad, iets te hoog geknipt denk ik ook. nu heb ik inderdaad de nieuwe groei-scheut die er zat uitgeknipt, zit nu met wel veel nieuwe scheuten kort bij elkaar bovenaan, dus zal nu waarschijnlijk gewoon getopt zijn maar heeft veel zijvertakkingen die heel goed groeien
    de zijscheuten komen bijna allemaal tot bovenaan de plant zelf dus gaat wel lekker, nu zien wat er gaat gebeuren de komende dagen en dan zet ik ze in bloei, max 25-30cm laat ik ze worden best denk ik.

    grtzzz

    Comment


      #17
      Re: Fimmen goed gedaan

      Je fim is in mijn ogen gewoon gelukt. Welliswaar zijn er niet meer toppen uit je bovenste groeischeut ontstaan maar de onderliggende node en de zijtakken hebben een flinke boost gekregen waardoor zo dadelijk bijna al je toppen mooi int licht staan en gelijke lichtdruk ontvangen.

      Comment


        #18
        Re: Fimmen goed gedaan

        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
        Je fim is in mijn ogen gewoon gelukt. Welliswaar zijn er niet meer toppen uit je bovenste groeischeut ontstaan maar de onderliggende node en de zijtakken hebben een flinke boost gekregen waardoor zo dadelijk bijna al je toppen mooi int licht staan en gelijke lichtdruk ontvangen.

        Comment

        Bezig...
        X