Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

topje snel ge proeft maar smaakt vies????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    topje snel ge proeft maar smaakt vies????

    Korting op 420shop
    hoi mensen ik heb een deel NLX plantjes staan!

    ze moeten nog ongeveer een week of drie afbloeien. nu heb ik eens een topje snel gedroogd boven de kachel. en geproeft. de smaak was vreselijk beetje eikenblad achtig en de geur was er totaal niet. het gevoel buiten een beetje droge mond bleef volledig uit. nu is mijn vraag. komt dit door de te vroege oogst en door veel te snel te drogen of heb ik nu een klote kweek staan waar ik dadelijk niets mee kan aanvangen?

    #2
    Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

    drogen heeft zn tijd nodig,oa chlorofiel(bladgroen moet afgebroken worden in t donker)als je droogt op de door jou aangehaalde manier zal de smaak altijd vies zijn!
    laat de rest lekker op zn gemakje drogen en t komt helemaal goed.grtz

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

        Kon je niet wachten fastlurner

        Comment


          #5
          Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

          geduld fastlurner, en niet meer boven de kachel drogen man. Plantje is maanden bezig om voor jou lekkere rookwaar te produceren, het minste wat je kan doen is het plantje de kans geven zo lekker mogelijk te worden.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

            En ze zullen ook nog meststoffen krijgen nu. Doet er ook geen goed aan.

            Comment


              #7
              Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

              ja inderdaad een beetje ongeduld maar niet gevreesd het plantje leeft nog en de rest groeit nog even door. ik was alleen bang dat dit ook het eindresultaat zou gaan zijn

              Comment


                #8
                Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

                Nog even ter verbetering de wiet is nu lekker langzaam gedroogd en smaakt heerlijk. het gevoel is een beetje gelijk aan WW en de smaak doet me een beetje denken aan Dutch Dragon. nog bedankt voor de tips

                Comment


                  #9
                  Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

                  veel rookplezier fastlurner
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  Bezig...
                  X