Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van Bloei naar Groei?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Van Bloei naar Groei?

Korting op 420shop
    Beste medekwekers ,

ik heb een vraagje..

ik heb net me tl verlichting vervangen door 400 watt lamp
    mij vraag is hoe hoog moet me lamp nu ongeveer hangen boven mij plantje?
    en mij tempratuur wordt nu best hoog 34 gr .. ik heb al thermometer hangen en die schakel me ventilator en mij luchtafzuigen aan als me temp 27 gr worden.. maar me tempratuur blijft heel de tijd rond 34 gr

Wat kan ik hier tegen doen????

Re: Van Bloei naar Groei?

Ik heb hier nog een oud koelkastje liggen... ?

nee serieus : 400watt lamp : 40cm boven je planten.
    ventileren : altijd doen, niet uitsluitend tegen teveel warmte. Dat plantje ademt man! Temp gaat omlaag als je meer lucht ververst zou ik denken (gezien de buitentemp nu...)

Voor de rest : gebruik de "search" button eens, da's het antwoord op een heel groot deel van de vragen.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ik had blijkbaar dus lamp wat te lag hangen :$..

Ja ik was al op de search button aan zoeken maar kon zo 1 2 3 niet vinden

maar merk nu dat tempratuur wat gaat dalen..

iedergeval bedankt en ga verder uitzoeken via search button over verder ervaringen als die er zijn..

Comment

Nog 1 vraag... de omvormer die aan de lamp is aan gesloten is dat normaal dat die heel heet word? verbrand zo me handen aan dat ding als je die aanraak :O

Comment

kan best warm worden zo'n ding ja.

veilig aansluiten, checken, hoog neerzetten of ophangen en niet te veel aanzitten schijnt ook handig te zijn om ze niet in je kweekhok te hebben ivm warmte-afgifte enzo

Veel plezier, tis misschien ook een leuk idee hier een kweekverslagje te maken.. open source wietkweken
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

okey ja kan volgens mij niet veel verkeerd doen want plus min maak niet uit hoe je aansluit en aarde heb ik bij elkaar gedaan dusja .. ik heb de omvormer op een tegel gezet buiten me kweektent ..

maar zal van weekend eens foto's maken en een kweekverslagje maken

Comment

Tof, da's ook wat overzichtelijker dan, en leerzaam

MOD : slotje ?

Comment

als ik een kleine opmerking mag geven:
                hangt je thermometer halverwege de kast/tent of ruimte, hangt ie boven hangt ie onder??????
                als je het ballast hebt en wil deze eventueel koeler maken......zorg er dan voor dat de afvoer lucht wat door de filter gaat zeg maar op je ballast blaast heb ik ook....blijft ie lekker koel...........greets Kweker
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

verkeerde naam topic d8 ik...

groei na bloei...:p

Comment

Bezig...
                  X