Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Normaal gezien is bij gelijk welke soort zelfs autoflowers dat de eerste 20 dagen geen bloeihormoon wordt aangemaakt dus voor 18 dagen zul je niets zien maar als je echt wil besparen moogt je al je zaad onder 12 uren zetten uitkomen groeien en bloeien doen ze toch.
Heb daar een pracht artikel in highlife gelezen zaad onder 12 uur werkt als de beesten zeggen ze dus ik ga dat uitproberen volgende ronde.
Normaal gezien is bij gelijk welke soort zelfs autoflowers dat de eerste 20 dagen geen bloeihormoon wordt aangemaakt dus voor 18 dagen zul je niets zien maar als je echt wil besparen moogt je al je zaad onder 12 uren zetten uitkomen groeien en bloeien doen ze toch.
Heb daar een pracht artikel in highlife gelezen zaad onder 12 uur werkt als de beesten zeggen ze dus ik ga dat uitproberen volgende ronde.
hazo dus eigenlijk speelt het geen rol wanneer ik ze op 12-12 wil zetten om de bloei te bevorderen das handig
dan ga ik nog effe wachten tot ze 30 cm zijn en dan de bloei in gang trekken
Comment