hallo mensen , mijn naam is joel en ben 19jaar oud en woon in de omgeving van Amsterdam
Ik rook af en toe een jointje maar wil al een paar jaar een eigen kweek hebben !!!
Ik zat te denken aan een haze ( amnesiahaze, bubblegum, white russian enz.. )
met welke ( zaadjes ) kan ik het meeste van een plant afhalen, ik zat te denken aan 5 tot 15 plantjes ??
ik heb eerlijkgezegd 0 ervaring op het gebied van kweken maarjah ik zou egt erg blij zijn als jullie mij zouden kunnen helpen met dit, het zal mij heel wat geld besparen !!!
ik woon op mijn zelf en heb een mooie lege kamer die ongeveer 2mx3mx3m is!
ik ga hem helemaal lichtdicht maken !!!
Ik wil het graag in zo een growtent doen , dus mijn vraag aan jullie is ...
Wat voor tent moet ik halen ( het liefst met afvoer enz... )
Wat voor grond moet ik kopen
Welke zaadjes
Wat voor potten
Wat voor lampen
enz enz enz.
Ik wil het liefst planten waar veel vanaf komt !!!
Kunnen jullie mij hierbij helpen aub ?? ik wil morgen eventueel de potten + grond halen enz.. en de tent bestellen...
laat maar horen jongens en meisjes !!!
Ik rook af en toe een jointje maar wil al een paar jaar een eigen kweek hebben !!!
Ik zat te denken aan een haze ( amnesiahaze, bubblegum, white russian enz.. )
met welke ( zaadjes ) kan ik het meeste van een plant afhalen, ik zat te denken aan 5 tot 15 plantjes ??
ik heb eerlijkgezegd 0 ervaring op het gebied van kweken maarjah ik zou egt erg blij zijn als jullie mij zouden kunnen helpen met dit, het zal mij heel wat geld besparen !!!
ik woon op mijn zelf en heb een mooie lege kamer die ongeveer 2mx3mx3m is!
ik ga hem helemaal lichtdicht maken !!!
Ik wil het graag in zo een growtent doen , dus mijn vraag aan jullie is ...
Wat voor tent moet ik halen ( het liefst met afvoer enz... )
Wat voor grond moet ik kopen
Welke zaadjes
Wat voor potten
Wat voor lampen
enz enz enz.
Ik wil het liefst planten waar veel vanaf komt !!!
Kunnen jullie mij hierbij helpen aub ?? ik wil morgen eventueel de potten + grond halen enz.. en de tent bestellen...
laat maar horen jongens en meisjes !!!
Comment