Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ahja ivm de ventilatie die je bovenhaalt
continu ventileren in een grow tent?bij groei en bloei?
hoe kan ik dan mij temperatuur en rv regelen zonder 3/4 van mijn tenten te verliezen aan verwarming en waterbevochtingstoestellen
Hoewel ik purple lekker spul vind zou ik datr zelf nooit binnen kweken, maar goed, dat ben ik. Neem eens 'n pp-tje ofzo, of een ander relatief simpel plantje wat snel afbloeit. Hier op 't forum is een soortendatabank, anders heeft bobo (banner bovenin) van alles in z'n zadensjoppie
Als ik het zo lees denk ik dat ventilatie en voeding de belangrijkste verbeterpunten kunnen zijn, laat die RV even voor wat het is (maar probeer extreme uitschieters natuurlijk wel te vermijden).
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Hoewel ik purple lekker spul vind zou ik datr zelf nooit binnen kweken, maar goed, dat ben ik. Neem eens 'n pp-tje ofzo, of een ander relatief simpel plantje wat snel afbloeit. Hier op 't forum is een soortendatabank, anders heeft bobo (banner bovenin) van alles in z'n zadensjoppie
Als ik het zo lees denk ik dat ventilatie en voeding de belangrijkste verbeterpunten kunnen zijn, laat die RV even voor wat het is (maar probeer extreme uitschieters natuurlijk wel te vermijden).
dus jij raad me aan om meer te ventileren tot zelf continu?
hmm
kijk nog zoiets waar ik totaal geen besef van had dat rol kon spelen
kwaliteit van zaad
ik dacht dus als je zaad hebt en je kunt er een plantje uit krijgen dat het aan de manier van opgroeien lag dat dit beinvloed word of dit goed of slecht spul word
om de oorsprong van de zaadjes beter te kunnen uitleggen en jullie mss meer wijs van geraken
heb eens heel goedkoop tamelijk wat wiet kunnen kopen
nadeel was wel er zat tamelijk wat zaad in
en die zaadjes heb ik dan beginnen gebruiken om te kweken
tot nu toe wel nog geen enkel ventje gehad
Ik wou ook een paarse soort zetten, maar enkel bij dutch passion heb je redelijk wat keus uit blauwe/paarse soorten. Ik ik heb het zo niet voor dutch passion.
Comment