Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

enkele vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: enkele vragen

Ben wel benieuwd wat voor wiet het is... hoe lang heeft die vorige kweek gebloeit ?

Werkt die wiet ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ahja ivm de ventilatie die je bovenhaalt
      continu ventileren in een grow tent?bij groei en bloei?
      hoe kan ik dan mij temperatuur en rv regelen zonder 3/4 van mijn tenten te verliezen aan verwarming en waterbevochtingstoestellen

mvg

Comment

yep, continue ventileren. wil je geen extra toestellen moet je slim zijn met waar je je verse lucht vandaan haalt...
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
          Ben wel benieuwd wat voor wiet het is... hoe lang heeft die vorige kweek gebloeit ?

Werkt die wiet ?
          toch wel zkr 9weken als ik me niet vergis

effecten heb ik er wel van
          lichte roes maar niet overdreven

van met ik kan zal ik eens fototjes nemen van het resultaat

Comment

yep, continue ventileren. wil je geen extra toestellen moet je slim zijn met waar je je verse lucht vandaan haalt...
            tentjes staan in een hangar
            waar het dus momenteel wel fris is
            maar bij warmere periode is er weinig verschil qua resultaten

Comment

Hoewel ik purple lekker spul vind zou ik datr zelf nooit binnen kweken, maar goed, dat ben ik. Neem eens 'n pp-tje ofzo, of een ander relatief simpel plantje wat snel afbloeit. Hier op 't forum is een soortendatabank, anders heeft bobo (banner bovenin) van alles in z'n zadensjoppie

Als ik het zo lees denk ik dat ventilatie en voeding de belangrijkste verbeterpunten kunnen zijn, laat die RV even voor wat het is (maar probeer extreme uitschieters natuurlijk wel te vermijden).

Comment

hier een foto van een klein topje dat ik hier nog liggen had
                niet zo duidelijke foto maar hopelijk kun je er toch iets van maken

Comment

Hoewel ik purple lekker spul vind zou ik datr zelf nooit binnen kweken, maar goed, dat ben ik. Neem eens 'n pp-tje ofzo, of een ander relatief simpel plantje wat snel afbloeit. Hier op 't forum is een soortendatabank, anders heeft bobo (banner bovenin) van alles in z'n zadensjoppie

Als ik het zo lees denk ik dat ventilatie en voeding de belangrijkste verbeterpunten kunnen zijn, laat die RV even voor wat het is (maar probeer extreme uitschieters natuurlijk wel te vermijden).
                  dus jij raad me aan om meer te ventileren tot zelf continu?

Comment

Last edited by zwof; 9 February 2010, 21:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nightstalker View Post
                      maar hopelijk kun je er toch iets van maken
                      lol man, wat had je in gedachten ? ik ben niet erg goed in origami met wiet maar een stervende zwaan moet niet al te veel problemen opleveren

ander soortje voor binnen zou ik doen, goed ventileren, voedingschema volgen en bijvoeden met PK13-14.

Comment

Ja, das dus fluff. Zijde zeker dat het geen gewone hennep is? In ieder geval ligt hier al uw voornaamste oorzaak denk ik: slecht zaad.

Comment

mm, tis wel weer een tijdje geleden dat ik purple heb gerookt... misschien moesten we eens een smaaktest van je wietje organiseren

Comment

hmm
                            kijk nog zoiets waar ik totaal geen besef van had dat rol kon spelen
                            kwaliteit van zaad
                            ik dacht dus als je zaad hebt en je kunt er een plantje uit krijgen dat het aan de manier van opgroeien lag dat dit beinvloed word of dit goed of slecht spul word

om de oorsprong van de zaadjes beter te kunnen uitleggen en jullie mss meer wijs van geraken
                            heb eens heel goedkoop tamelijk wat wiet kunnen kopen
                            nadeel was wel er zat tamelijk wat zaad in
                            en die zaadjes heb ik dan beginnen gebruiken om te kweken
                            tot nu toe wel nog geen enkel ventje gehad

Comment

mm, tis wel weer een tijdje geleden dat ik purple heb gerookt... misschien moesten we eens een smaaktest van je wietje organiseren
                              geloof me :p mijn stuff is niet iets om naar uit te kijken hehe

Comment

Ik wou ook een paarse soort zetten, maar enkel bij dutch passion heb je redelijk wat keus uit blauwe/paarse soorten. Ik ik heb het zo niet voor dutch passion.

Comment

Bezig...
                                X