Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

enkele vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: enkele vragen

Goed zaad, daar begint het mee Stijn. Dit spul is leuk voor buiten.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

nog een fototje
      links is hetgene dat ik bereik
      rechts is hetgeen naarwat ik zou streven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
        Goed zaad, daar begint het mee Stijn. Dit spul is leuk voor buiten.
        jou mening is dus
        als ik eens zou beginnen met kwaliteit zaad mijn resultaat wel beter zal zijn op de manier waarop ik nu werk?
        ik geef eerlijk toe ik heb het wel nog nooit geprobeert met zaadjes uit shop ofzo

ik heb begin dit jaar wel lowryder2 feminezed seeds en autodwarf mic gekocht in alien growshop maar ging die wat sparen tot het wat warmer werd
        zodat deze zaadjes zeker goed zitten in de hangar qua temperatuur
        of speelt de temp niet een zodanige grote rol??
        alvast bedankt voor de info!!!

Comment

@zwof
          jou foto lijkt enorm op hetgeen ik altijd heb
          en ind ik heb ook wel enkele plantjes die niet paars tonen maar wel hetzelfde zaad zijn

Comment

Last edited by zwof; 9 February 2010, 21:50.

Comment

@zwof
              zit niet tussen de oren hoor
              je haalt veel meer jointjes uit een vaste pluk dan uit een luchtigere pluk van dezelfde grote

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nightstalker View Post
                jou mening is dus
                als ik eens zou beginnen met kwaliteit zaad mijn resultaat wel beter zal zijn op de manier waarop ik nu werk?
                .../...
                of speelt de temp niet een zodanige grote rol??
                alvast bedankt voor de info!!!
                Ik denk dat als je een paar avondjes hier een beetje rondsnuffelt je kweekmethode wel wat zal aanscherpen. Kijk eens in de kweekverslagen wat andere mensen doen, dan heb je niet zomaar iemands (de mijne dus) mening maar zie je echt wat er gebeurd.

De temp speelt ene hele grote rol, in je eerste postje haalde je al aan dat de tmp nu 20-24graden is, en da's super. De marge mag best wat breder hoor, maar onder de 15graden vallen heel veel processen stil, en boven de 28graden is de plant veel energie kwijt aan verdampen enzo (om niet te spreken over afbraakprocessen in de cellen).

Veel plezier!
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

wat je zei dat ik heb van temp klopt niet
                  ik dacht dat dit de beste temps waren??

ind mijn bedoeling is van mijn kweekmethode ferm aan te scherpen

heb al verschillende verslagen gelezen
                  heb al veel gelezen hioer voor ik lid werd zelf
                  maar doordat ik met blijvende vragen zat me toch lid gemaakt
                  en het loont alvast hehe

ik wist niet dat kwaliteit van zaad een grote rol speelde
                  ik dacht met kwaliteitzaad dat je gwn meer kans had op vrouwjtes
                  en omdat ik altijd vrouwtjes heb dacht ik dat ik met kwaliteitzaad bezig was

voor mij telt iedere mening,iedere mening is een stap dichter naar de beste oplossing

alvast bedankt voor de vele raad

mvg

Comment

ow zo. da's correct ja, tussen de 20 en 24 graden is optimaal.

In jouw geval gaat het niet direkt om de kwaliteit van het zaad, maar om de kwaliteit van de soort wiet die uit dat zaad komt. Het kan best prima zaad zijn geweest, tis alleen geen "joepie-dikke-buds"-binnensoort. Zaadkwaliteit heeft biologisch gezien ook geen relatie met man of vrouw. Er bestaat heel goed zaad waar 60%kerels uitkomen...

Zoek dus eerst een soort die je aanstaat, en check dan verschillende aanbieders van zaad van die soort. Voor je gaat kopen kan je altijd nog effe hier wat posten om te kijken wat anderen ervan denken.

Comment

Met het gedeelte dat tussen de oren zit bedoel ik het feit dat mensen perse harde toppen willen, terwijl het eigenlijk om het te roken gewicht gaat dat van je plantje afkomt.
                      50 gram is 50 gram, het volume verschilt alleen, je hebt een groter zakje nodig haha.
                      Voor een hogere opbrengst in grammen moet je een andere plant nemen, deze geeft
                      geen grote oogst.
                      Ik vind die top van jou er helemaal niet slecht uitzien, ik zou hem wel lusten
                      Last edited by zwof; 10 February 2010, 15:29.

Comment

ik lust ze ook wel hoor maar wil gwn beter resultaat
                        wat ik wel raar vind is dat mijn kweek totaal anders is als de wiet waarvan het zaad komt

Comment

bedoel je dat de ouders van je planten er heel anders uitzagen dan je plantjes nu?

Comment

neej
                            ik heb dus eens een tamelijke hoeveelheid weed kunnen overkopen aan een lichte prijs
                            was goeie weed maar zat vol zaad
                            die zaadjes gebruik ik nu al een tijd om mee te kweken

Comment

nu dus niet meer

Comment

haha :p
                                ja wss zal ik wel beginnen met kwaliteit zaad nu
                                maar nu zit ik nog altijd met dezelfde vraag
                                hoe komt het dat mijn wiet zoveel verschilt als de wiet waaruit ik het zaald gehaald heb

Comment

Bezig...
                                X