Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Goed zaad, daar begint het mee Stijn. Dit spul is leuk voor buiten.
jou mening is dus
als ik eens zou beginnen met kwaliteit zaad mijn resultaat wel beter zal zijn op de manier waarop ik nu werk?
ik geef eerlijk toe ik heb het wel nog nooit geprobeert met zaadjes uit shop ofzo
ik heb begin dit jaar wel lowryder2 feminezed seeds en autodwarf mic gekocht in alien growshop maar ging die wat sparen tot het wat warmer werd
zodat deze zaadjes zeker goed zitten in de hangar qua temperatuur
of speelt de temp niet een zodanige grote rol??
alvast bedankt voor de info!!!
Oorspronkelijk geplaatst door NightstalkerView Post
jou mening is dus
als ik eens zou beginnen met kwaliteit zaad mijn resultaat wel beter zal zijn op de manier waarop ik nu werk?
.../...
of speelt de temp niet een zodanige grote rol??
alvast bedankt voor de info!!!
Ik denk dat als je een paar avondjes hier een beetje rondsnuffelt je kweekmethode wel wat zal aanscherpen. Kijk eens in de kweekverslagen wat andere mensen doen, dan heb je niet zomaar iemands (de mijne dus) mening maar zie je echt wat er gebeurd.
De temp speelt ene hele grote rol, in je eerste postje haalde je al aan dat de tmp nu 20-24graden is, en da's super. De marge mag best wat breder hoor, maar onder de 15graden vallen heel veel processen stil, en boven de 28graden is de plant veel energie kwijt aan verdampen enzo (om niet te spreken over afbraakprocessen in de cellen).
Veel plezier!
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
wat je zei dat ik heb van temp klopt niet
ik dacht dat dit de beste temps waren??
ind mijn bedoeling is van mijn kweekmethode ferm aan te scherpen
heb al verschillende verslagen gelezen
heb al veel gelezen hioer voor ik lid werd zelf
maar doordat ik met blijvende vragen zat me toch lid gemaakt
en het loont alvast hehe
ik wist niet dat kwaliteit van zaad een grote rol speelde
ik dacht met kwaliteitzaad dat je gwn meer kans had op vrouwjtes
en omdat ik altijd vrouwtjes heb dacht ik dat ik met kwaliteitzaad bezig was
voor mij telt iedere mening,iedere mening is een stap dichter naar de beste oplossing
ow zo. da's correct ja, tussen de 20 en 24 graden is optimaal.
In jouw geval gaat het niet direkt om de kwaliteit van het zaad, maar om de kwaliteit van de soort wiet die uit dat zaad komt. Het kan best prima zaad zijn geweest, tis alleen geen "joepie-dikke-buds"-binnensoort. Zaadkwaliteit heeft biologisch gezien ook geen relatie met man of vrouw. Er bestaat heel goed zaad waar 60%kerels uitkomen...
Zoek dus eerst een soort die je aanstaat, en check dan verschillende aanbieders van zaad van die soort. Voor je gaat kopen kan je altijd nog effe hier wat posten om te kijken wat anderen ervan denken.
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Met het gedeelte dat tussen de oren zit bedoel ik het feit dat mensen perse harde toppen willen, terwijl het eigenlijk om het te roken gewicht gaat dat van je plantje afkomt.
50 gram is 50 gram, het volume verschilt alleen, je hebt een groter zakje nodig haha.
Voor een hogere opbrengst in grammen moet je een andere plant nemen, deze geeft
geen grote oogst.
Ik vind die top van jou er helemaal niet slecht uitzien, ik zou hem wel lusten
neej
ik heb dus eens een tamelijke hoeveelheid weed kunnen overkopen aan een lichte prijs
was goeie weed maar zat vol zaad
die zaadjes gebruik ik nu al een tijd om mee te kweken
haha :p
ja wss zal ik wel beginnen met kwaliteit zaad nu
maar nu zit ik nog altijd met dezelfde vraag
hoe komt het dat mijn wiet zoveel verschilt als de wiet waaruit ik het zaald gehaald heb
Comment