Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help

    Korting op 420shop
    Ik heb planten staan die al een paar weken in de bloei zijn, en ik werk met een Automatische Timer, en nu zijn ze gekomen voor de Electriciteit . En mijn Timer was volledig ontregeld , maar dit had ik niet direct in ge gaten, nu staan ze waar op 12/12 maar kan dit kwaad dat ze plots een ommezwaai hebben gehad van lichtcyclus ???
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    #2
    Re: Help

    Hoe lang hebben ze die ommezwaai gehad, en wat is er precies veranderd in die tijd Snlac ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Help

      Ze hebben plots geen licht meer gekregen voor mss tot wel 24 ofzo denkik ,
      Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

      Comment


        #4
        Re: Help

        komt goed, je zult wel achterstand hebben, en een weinigere opbrengst, eenmaal als de plant zich schrikt, in de bloei hebben hebben ze een stop, erna zal ze weer knallen gaan, maar ze zal ook weiniger geven

        Comment


          #5
          Re: Help

          ja ze gaan wat trager of stoppen voor een dag of 3 maar liever te weinig licht dus eens 24 geen licht dan dat hij blijft branden want dat is pas stress.
          Eens een dagje in het donker kan zo geen kwaad hoor maar gewoon maken dat ze die regelmaat nu toch wel aanhouden te veel het lichtcyclus veranderen zal bloeistress voortbrengen wat dan betekend dat de plant weer gaat groeien en bladeren zal aanmaken inplaats van verder te bloeien.

          Comment


            #6
            Re: Help

            tzal wel in orde komen denk ik , maar voor mn vogende kweek pak ik het toch direct helemaal anders aan , dit ben ik al zeker. Direct een degelijke tent van 2.40mX1.20mX2m . En 2x 600w Hps . Zo blijft licht licht , en donker donker in zon tent . En weet iemand btw of de BloeiBoost Van Canna een duidelijk verschil levert indien ik deze zou gebruiken ?
            Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

            Comment


              #7
              Re: Help

              Bloeiboost zal zeker effect geven.

              Je plant maakt tijdens het donker het bloeihormoon aan tijdens het licht word dit weer omgezet in de niet active vorm dus die dag donker zal je bloei zeker niet nadelig beinvloeden. Ze mist enkel wat uurtjes licht dus heeft wat minder energie kunnen maken. Voor de rest zal ze er weinig last van hebben.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Help

                Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                Bloeiboost zal zeker effect geven.

                Je plant maakt tijdens het donker het bloeihormoon aan tijdens het licht word dit weer omgezet in de niet active vorm dus die dag donker zal je bloei zeker niet nadelig beinvloeden. Ze mist enkel wat uurtjes licht dus heeft wat minder energie kunnen maken. Voor de rest zal ze er weinig last van hebben.

                Grtz
                Thx Monty , ben direct een pak geruster nu . Hoe komt dit infeite, dat jij zoooveeel afweet van het Growen ??
                Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                Comment


                  #9
                  Re: Help

                  ervaring + lezen,lezen,lezen en raad eens nog eens lezen
                  Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                  Comment


                    #10
                    Re: Help

                    Ghehehehehe, ja idd lees er veel over en de ervaring groeit gestaagd. Heb me altijd interesseert in biologie en chemie en heb er ook wel het een en ander over gestudeerd. Daarnaast heb ik ook jaren ervaring in het groen en die kennis komt me nu ook goed van pas en ja lezen lezen lezen. Surf ook veel rond op andere fora's en ben erg leergierig wat cannabis betreft. Bijkomend voordeel is dat als ik een maal me bepaalde materie eigen maak dat ik die niet meer vergeet. Soort van olifantengeheugen. Als ik tenminste niet te stoned ben, ghehehe.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Help

                      Ja dat lag inderdaad voor de hand . Lezen en lezen en lezen ...
                      Al doende leert men zeggen ze , en bij mij is dat toch wel het geval , maar niteminstaand denk ik een dezer dagen ook wel eens af te zakken naar het gezellige grensdorpje Ijzendijke om mezelf te verrijken met een aantal serieuze boeken en me daarin eens te verdiepen . Iemand een aanrader ??
                      Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                      Comment

                      Bezig...
                      X