Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pk 13/14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pk 13/14

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen
    ik heb mij laten vertellen dat je de PK 13/14 moet geven gedurende 1 week, 3 weken voor het einde van de bloei. Is dit correct?

    Greetz van de Ranne

    #2
    Re: Pk 13/14

    zie handleiding fles
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: Pk 13/14

      Sorry Fifi maar de fles lekte en heb ze overgegoten in een gewone fles,reeds enkele tijd geleden, dus geen info meer op de fles

      Comment


        #4
        Re: Pk 13/14

        hehe ja gewoon 1 week megeven gedurende de 5de week bloei je kan ook altijd checken op de voedingscalculator van canna : http://osp.canna.nl/growguide
        als je daar alles invult enzo berekent die voor u een mooi schema en daar kan je zien wanneer en hoeveel je moet geven van je pk13/14.

        Greetz,
        Smoking Fifi
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Re: Pk 13/14

          Bedankt Fifi en tot de volgende zitting

          Comment


            #6
            Re: Pk 13/14

            Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
            hehe ja gewoon 1 week megeven gedurende de 5de week bloei je kan ook altijd checken op de voedingscalculator van canna : http://osp.canna.nl/growguide
            als je daar alles invult enzo berekent die voor u een mooi schema en daar kan je zien wanneer en hoeveel je moet geven van je pk13/14.

            Greetz,
            Smoking Fifi


            Kleine opmerking: als ik het bekijk op het CANNAschema voegt men het hier toe in de derde week bloei ( 2 weken bloeifase 1 + 1 week bloeifase 2) of vergis ik me?

            Lijkt me toch wat vroeg, nee?

            Comment


              #7
              Re: Pk 13/14

              grootste P-behoefte en -verbruik is er tijdens de bloei Ranne, die PK13-14 zorgt voor een ruim (tot overmatig) aanbod. Ikzelf geef het nog wat vaker maar in kleinere doseringen dan aangegeven.

              Schema's zoals gepubliceerd door canna zijn wel onderzocht, dus daar kan je best vanuit gaan. Check evt wat kweekverslagen hier om te zien hoe anderen dat doen
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Pk 13/14

                ok thanks weed!!

                Comment


                  #9
                  Re: Pk 13/14

                  Weed, wat bedoel je dan met "wat vaker"? Langer dan 1 week, maar hoelang dan?

                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Re: Pk 13/14

                    hoelang is toch 'n chinees

                    uhm, da kan ik nie zo zeggen joh, hangt af van plant, medium, potgrootte, licht om zo wat te noemen

                    dat canna-schema werkt, ze kunnen het niet maken dat et niet zou werken toch ? Vandaar uit starten, en hier de kweekverslagen checken van mensen die vergelijkbare omstandigheden hebben.. de blaadjes geven wel aan of het niet teveel wordt > check monty's bladprobleemoplosser
                    Last edited by Jointjedraaien; 3 June 2010, 02:44.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Pk 13/14

                      Moet je wel zien dat je de pk 13-14 van canna hebt. Ik gebruik pk 13-14 van bio nova en die moet je gedurende heel de bloei meegeven. Kvind het wel vreemd dat ze dezelfde naam dragen. Maar de bio nova pk zou dan dezelfde eigenschappen moeten hebben als de canna terra flores, die je ook heel de bloei meegeeft.

                      Comment


                        #12

                        Comment

                        Bezig...
                        X