Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afbloeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

afbloeien

Korting op 420shop
    hierbij een paar foto's van mijn kweekie, zit nu op de laatse dagen, ze staan nu totaal op duisternis omdat het afbloeien niet wil gaan doorzetten (zitten op 50% ongeveer).

misschien iemand tips om het afbloeien te versnellen, want ze staan nu al 10 weken, ze hadden eigelijk al vorige week geoogst moeten worden, maar word nog steeds niet goed bruin. het zijn PP
    Attached Files
    Last edited by westport; 15 February 2010, 15:26.

Comment

Re: afbloeien

ze zien er idd nog groen uit ja, maar ze staan toch echt al 10 weken, en ben ze al anderhalve week aan afbloeien
      ze krijgen al 4 dagen niks meer, en staan nu al 2 hele dagen in duisternis
      trichomes weet ik niet

Comment

de kleur van de triochomes verteld je wanneer je tijd er is te oogsten
        hoe donkerder hoe beter

Comment

maar die zie je niet met het blote oog zo toch?

en anders langs de GS om te kijken onder micro?

en als ze dan nog nie goed zijn, moet ik dan door gaan trekken of ze gewoon duisternis laten staan en afbloeien (tip van GS was, in duisternis laten staan)

Comment

mooie planten gvd lang geleden dat ik zo'n schoone P.P. kan zien damm nice en moooie tattoe ook. Maar de echte P.P. had vroeger ook zeker 10 weken nodig dus laat ze gerust nog een weekje staan op klaar water en laat maar gaan gedult is hier een passie

Comment

thnx voor de reactie orias, ik vind ze er zelf ook goed uitzien, zijn mooie stevige, harde grote toppen geworden.

ok dan laat ik ze deze week nog wel ff gaan, maar geeft het dan, dat ik ze al 2 dagen in het duisternis heb staan? en al dit de 4e dag is dat ze geen water hebben gehad?

moet ik de lampen nu gewoon weer aan gooien? en nog afgezuurd water geven?

Comment

Ik zou idd nog wat afgezuurd water geven je plant helemaal uitdrogen zal niet echt bevorderlijk zijn. Ik zou ook de lamp weer gewoon op 12/12 laten draaien. Als je een goede close-up maakt van je toppen en deze op je computer nog wat uitvergroot ken je de trichomes zo zien hoor. of idd met een loep of zakmicroskoop.

Grtz

Comment

ik heb deze nog een van dichtbij gemaakt.

misschien zien jullie het
                  Attached Files

Comment

Thricomes zien er nog milky uit.
                    Denk nog een weekje of 2 omerta, ben je al gestopt met voeding?

Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

ja ik ben al gestopt met de voeding en heb ze al anderhalve week gespoeld.

en heeft het veel invloed op het gewicht als ik ze nog laat staan?
                      en heeft het ook gevolgen als ik ze toch eerder ga oogsten (deze week nog dus)?
                      Last edited by OmErTa; 15 February 2010, 15:35. Reden: iets erbij

Comment

Als je oogst als de trichomes nog milkey zijn zal je wiet een meer hhigh effect hebben. als 80 % van je trichoos amber is heb je een meer stoned effect omdat dan het aandeel cbc en cbn al veel hoger is naast de thc.

Grtz

Comment

hartsjikidee man, veel succes en knipgenot in ieder geval, nu zal je lekke high weedje hebben, nice buds .

Grtz

Comment

thnx westport

ben zelf ook wel ff onder de indruk van de buds, was namelijk mijn eerste x op cocos en met de juiste ec en ph waardes.
                            ik hoop nu op een mooie opbrengst, zit al steeds te speculeren/fantaseren hoeveel er aan mijn plantjes zou zitten

maar ik wacht nog even met oogsten, als is het wachten moeilijk, kijk donderdag nog eens even en misschien heeft het dan meer vorderingen gemaakt.

Comment

Ik kweek ook zeer graag op cocos, ik zie het zoizo dat de waardes altijd goed gemeten zijn, , mooi geteeld man. laat zeker een rookverslagje na aub. Je zal wel paar maanden kunnen blowen lol

Grtz

Grtz

Comment

Bezig...
                              X