Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nou vandaag laptop onder de arm genomen en op naar verschillende GS.
iedereen zei dat ze er goed uitzien, waar ik nu voor moet gaan uitkijken is toprot , moet dus nu goed de blaadjes bij de hoofdbud in de gaten houden.
maar word mij geadviseerd om ze nu nog zo lang mogelijk te gaan door trekken en het licht weer aan te gaan zetten (heb ik nu dus ook gedaan) staan nu op 10 uur licht en ga ze gewoon afgezuurd water geven, zolang ik kan oogsten.
maar zoals somigen hebben gezien krijg ik er nu uitschieters bovenop de top, en dat is dius de 2e bloei zeiden ze, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken want dat was niet erg.
Ziet er naar uit dat ze direct op 12/12 gegaan zijn. Klopt dat? Mooie dikke toppen in ieder geval. Lijkt mij leuk voor sea of green. Van welke zaadbank kwamen ze?
Ziet er naar uit dat ze direct op 12/12 gegaan zijn. Klopt dat? Mooie dikke toppen in ieder geval. Lijkt mij leuk voor sea of green. Van welke zaadbank kwamen ze?
ik heb ze gekocht als stekken, het zijn PP (zo zijn ze me verkocht)
en heb ze 2 weken in de voorgroei gehad
Ik heb mijn kleinste plantje geknipt die erbij zat,
Heb er 20 gram droog vanaf gehaald, dus ben nu wel benieuw wat ik van de andere planten afhaal want die zijn wel 3x zo dik.
Comment